tirsdag, juli 08, 2008

Sammensurium av scrapping og interiør......


Har scrappet litt igjen, er virkelig i siget fortiden syns jeg...

Denne gangen med de nye arkene til Heidi Swapp, som vi har i butikken vår på Gjøvik.


"unikt tilfelle av tenåring"... og ja, det er akkurat det han er!! Tror neppe det finnes makan, på godt og vondt.

Akkurat nå er han i Danmark på ferie med en kompis.... vår unike "lille" tenåring...
Så til litt interiør.... har sikkert vist dere kakene mine tidligere??!! og Min Tilda hagedame.

Elsker disse tingene som mamma lager!!! .... Kakene er en blanding av kaker som Linda har laget til meg, og noen mamma har laget.
Stettfatet er en arv etter farmor.







Så tilslutt et bildet fra badet mitt.. med vaskebrettet jeg fikk av far her i vår. Det sto nedstøvet i kjelleren deres... og har fått en "ny vår" hos meg.


Ellers er jeg "på knærne" etter Greengate om dagen http://www.int.greengate.dk/collections.html

De har sååååååååååååå mye fint, og jeg bare måååå finne en butikk med noen slike varer i løpet av ferien...




Mitt neste interiørprosjekt er.... en gammel dør....i kjellern i "rauhuset" på Jonsrudbakken ligger det en gammel dør..... og den har jeg fått tillatelse til å ta opp og undersøke litt nærmere.... sånn den ligger ser den helt råååååååå ut!!!!! og planen er å ha den på veggen over sofaen min.....jepp, du hørte riktig.... får bruke noen dager i ferien på å sjekke den ut, og pusse litt...

Skal vise dere bilder etterhvert, når døra kommer ut i dagslys, og selvsagt når den kommer på veggen.... hvis vi får det til da......

Fortsatt flott uke.... bare 4 dager igjen på jobb nå, før jeg tar ferie.... skikkelig nedtelling. Selv om jeg storkoser meg i min nye jobb, skal det bli godt med noen dager fri... Holder været seg, blir det hytteliv på oss, før vi setter kursen mot Frankrike og Paris... hvor vi blandt annet skal få med oss Tour de France og inkomsten på Champs Elysées .

11 kommentarer:

Kaia sa...

Nydelig Lo, med mange lekre detaljer.
Du er så flink ;-)

Kristine sa...

Åååå, søte Hilde!
Tuuusen takk for at du valgte meg på Stripa denne uken. Og for noen flotte ord du hadde skrevet om meg!
Nå ble jeg superglad!!
Stoooor klem fra meg;)

Kristine sa...

Og så glemte jeg jo i hele forfjamselsen å skrive at det var en herlig LO du hadde laget. Og masse flott interiørinspirasjon var det også;)

Pia sa...

Hvor er det et lækkert lo med mange lækre detaljer og jeg er vild med det rå look

Turist med trykksverte på albuen...... sa...

Hei hei min venn!!^Jeg fikk så mye å balle med i går at jeg helt glemte å reise til byen med en viss koffert....Fy meg...og nå er jeg jo ikke i nærheten på noen dager. Straffeporto bruker posten ... bruker du scrappeporto?? Klem fra Voss

Anneli sa...

Hei :o)
For en utrolig flott blogg du har her!
En flott mix av scrapping og interiør, akkurat hva jeg liker <3
Kjempeflott Lo, hærlige kaker og Greengate er visst noe også jeg må ta en nærmere titt på ;)
Du kommer nok til å få besøk av meg flere ganger..
Sommerklem!

Scrappelise sa...

Jummikaker! Og den døra håper jeg virkelig du fikser, har sett en slik IRL og det var MEGAFINT! Den var brukt på et soverum og det var sååå lekkert!

Torill sa...

Dører er kule!!!! Jeg har ei som sengegavl over dobbeltsenga! Superfornøyd!!! Lykke til med din dør!
Ps: nydelig LO!!!

Salte sa...

Den unike tenåringen - han er så kjek ;) Hehe - Layouten er rålekker!

FrkTetlie sa...

Flott LO! Og jeg gleder meg veldig til å se døra du har tenkt å ha over sofaen! Hørtes utrolig spennende ut! Digger at folk har ting på andre plasser enn de egentlig skulle vært i interiøret. Og de kakene var morsomme! Hadde jeg aldri tenkt på selv:)

Stine sa...

hei!:)
vet om en butikk som fører Green Gate ting.. Om du ikke allerde vet det da:) men Søstrene Mylius på Lena har litt div fre Green Gate:) det er kjempe nydelige ting!:)
Ha en fortsatt god ferie og god sommer!
Med hilsen fra Stine!!