søndag, juli 13, 2008

Stempelgal har tatt ferie!!
Jepp, nå er ferien startet for meg.
Litt rart egentlig... for sørste gang på mange år...... har jeg ikke lengtet etter ferie... etter at jeg fikk ny jobb har jeg kost meg sånn at jeg nok kunne jobbet i hele sommer uten å forsake noe.
Men jeg vet at det er lurt av meg å ta litt fri, og av hensyn til de jeg bor sammen med er det jo også hyggelig med litt fri.
Ferien skal vi tilbringe hjemme, på hytta og i Paris.. tar kanskje noen småturer hit og dit...ellers blir det rolig... og det er godt!! noen rolige dager uten at man har lange lister med MÅ ting.
De dagene vi er hjemme og på hytta(som ikke er veldig langt hjemmefra) skal jeg nok prøve å få trent endel.. Jeg som har vært så flink med trening et års tid, har måttet forsake litt de siste mnd i ny jobb.. har trent.. men på langt nær så mye som jeg har ønsket.
Tror også jeg skal få med meg et kinobesøk i løpet av sommern, føler for å se "mama mia"
.... ups.. glemte nesten...i går fikk jeg overraskende feriegave av Stempelgalmannen.....Silhuette...
har ønsket meg dette lenge, men fryktet at jeg ikke skulle få det til... meg og tekniske installasjoner...
nå har min kjære installert vidunderet og alt ser ut til å være overkommertlig å lære seg.
Under her viser jeg dere 2 inbydelser jeg har laget til Vi Scrapper. De var med i bladet som ble publisert 1. juni.
Ha en fin sommer alle sammen!!
kommer plutselig tilbake!!


6 kommentarer:

Kaia sa...

Du får ha en superfin ferie, koz deg masse, så gleder jeg meg til å se nye kreasjoner ;-)

Kristine sa...

Gratulerer med Silhouette! Din heldiggris;)
Og ha en god ferie!!!
Klem fra Kristine;)

aase sa...

Kos deg masse med ferie og Siloutte hilde!! du tryller nok fram noen lekre kreasjoner også tenker jeg!!

Kortmanitove sa...

Gratulerer med silhouetten da! Tenker vi får se masse fint du skal lage med den etter ferien...
God ferie!
Tove

marita sa...

Ha en fin ferie Hilde. Gleder meg til å se alt det fine du lager med silhouetten din:-)
Marita

Jeanette sa...

Vilket kanonfint kort du gjort! Som allting i din blogg. Jag älskar att vara här inne och inhämta lust och inspiration. För det ger du verkligen. Ha en bra semester (ferie)