søndag, august 03, 2008

Bildet er lånt herfra:http://fancyflours.wordpress.com/ Du burde ta en titt!!!!


Blog Candy!!

For å feire at det snart har vært 65 000 besøkende i bloggen min, har jeg bestemt meg for en liten blogg candy. Dette for å gjøre litt stas på dere som er innom her, og fordi jeg bar fikk lyst til å gjøre noe igjen.

To celebrate 65 000 visitors to my blog, I want to give away some blog candy. This is to say thank you to all of you who visits and comment on my blog!

Så for å være med i blog candyen må du gjøre følgende:

1. Du må har en egen blog, og legge inn en post om min blogcandy i din blog.

2 Legge meg til din blogliste.

3.Kommentere denne posten, så jeg kan besøke din blog.
4.du har frist til søndag 10.08.08 kl 21.00
So to enter my blog candy you'll have to:

1. Write a post about my blog candy on your blog

2. Add me to your blog list.

3. Leave a comment on this post so I can come to visit your blog

4. You have until Sunday 10.08.08 time 21.00 (GMT +1)



101 kommentarer:

Kristine sa...

Hei Hilde!
Jeg vil gjerne være med i trekningne om litt blog candy! Du harvært på blogglisten min fra børjan av og nå har jeg skrevet et innlegg på bloggen min om blog candy'en din!
Ha en flott søndag videre!
Klem fra Kristine

Maya sa...

Hurra hei og hopp :)
Du har vært i min fancy rullerende blog liste leeeenge *fnis*
og jeg har skrevet om blog candy`n din også,og nå sitter jeg bare her og krysser fingre for å vinne litt godis! *Hurra*

Min blogg

Klemmer fra Maya

Tina/Jackoline sa...

Hei!
Gratulerer med 65000 treff!! Det er ikke verst! :)
Da legger jeg deg gjerne til i lista mi :) har ikke mange der fra før av, så det er koselig at jeg får linke til sida di :)
Fortsatt god helg!

Hilsen Tina.

Hege sa...

Hei!
Olala - dette er en blogcandy jeg også vil være med på!
Jeg har deg jo på listen fra før av, og er jo innom her etter inspirasjon hele tiden!
Linker til candyen din i bloggen min jeg!!

Klem

tessa sa...

Jeg har også vert å laget et innlegg om blogcandyen i bloggen min! Du var allerede på bloglisten min men jeg la deg til i blogfeeden min ;-)

Gunn (Merete) sa...

Hei
du er en av de som allerede finnes på lista mi, nå har jeg laget innlegg om blog Candyen din.
Vil gjerne være med på denne. Krysser fingrene for at jeg har litt flaks nå.
Ha en fin dag.
Gunn

Line sa...

du er nå lagt til på bloglista mi , og jeg har skrevet ett innlegg om deg i blogen min... ;)

*klem*

Veronica sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med i trekningen av blogg-candyen din:)
Du er selfølgelig med på blogg-lista mi, å jeg har skrevet ett innlegg om candyen din på bloggen min:)

Desiree sa...

Da har jeg skrevet om blog candyen hos meg, så er det bare å krysse fingrene!
Ha en fortsatt fin søndag!

Klem fra Desiree

Scrappelise sa...

grattis som gjestedesigner, gromme de røde kortene dine! Og jeg ønsker meg en blogcandy fra deg jeg også, så jeg skal skrive om det i bloggen min!

Marie sa...

Hei :)

Gratulerer så mye med 65 000 besøkende! Det er jo kjempebra! Jeg har skrevet om Blog Candyen din på bloggen min og lagt deg til i blogglisten min. Håper jeg vinner godiset! :D

Hilsen Marie.

ribenaruby sa...

Am I too far to enter? Great blog! I like your pics and it looks like you had lovely weather.Link is on my blog.

Paperaddict sa...

Himmel for en flott blogcandy! Dette var bare lekkert... Du ligger på linke-lista mi fra før, og jeg har skrevet et innlegg om blogcandy'n din
her

Sivic sa...

Kjempefin overraskelse du deler ut til oss : ) Heldige den som vinner.....!!
Ha en fortsatt fin sommer!!

Wenche sa...

Hei og hå!

Hiver meg på bloggcandyen din, har lagt deg til i blogglisten min.

Min Blogg

Kaia sa...

Hei.
Jeg vil gjerne være med på din blog candy. Du har vært på lista mi siden jeg lagde meg en blog. Alltid haugevis med inspirasjon å hente her.
Ha en superfin søndag ;-)

Kari sa...

Og det var nå jeg skulle ønske jeg hadde en blogg..;)
Gratulerer med 65 000 besøkende!
Det er jo utrolig mange og fullt forståelig, her er det jo inspirasjon i bøtter og spann!

Doris sa...

Congrats on soo many hits wow! here is my blog entry about your candy http://doris86place.blogspot.com/2008/08/another-blog-candy_03.html

I've added you to my blog list:)

have a great week!

greetings from Poland

TinaJewel sa...

You have a very interesting blog!
I subscribed to you with my Google RSS feed reader and linked to you on my Giveaway Blog, too.
http://www.xanga.com/Romans8_28Life

Amanda From: AJ's In-Sanity Center sa...

WOW! Good for you!

Linked to you here!
http://amandajenks.blogspot.com/2008/08/blog-candys.html
Thanks!

Andrea sa...

Congratulations Hilde!
This is a great candy, i posted on my blog.
Hugs, Andrea

Mariannes Kort og Stempling sa...

Jeg elsker blog candyer!!!! Ha en strålende uke ;-)

Snuppelure sa...

Hei Hilde :)
Kjempe koslig blog candy du har på gang, jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :)
Jeg har lagt inn et innlegg i bloggen min om blog candyen din og på blogg listen min har du vært lenge :)
Ha en kjempe flott uke :)
Klem snuppelure

Kjersti sa...

Då har eg lagt deg til i blog-lista mi, samt lagt link til blog-candy i dagens innlegg.

Håpar eg får vera med i trekninga.

Du har ein inspirerande blogg! :) Takk for titten!

Luciana sa...

Greetings from Verona, Italy. I want to try too. I put your report Candy blog on my blog
http://ilmiomondoscrap.blogspot.com

Stine sa...

Wow, gratulerer med 56.00 besøkende!!
Har skrevet innlegg på bloggen min, hadde allerede linket til deg jeg.

Ønsker deg en finfin mandag! :)

lara sa...

congratulations:)!!!

here is my blog entry:
www.notki-lary.blogspot.com/2008/08/i-znowu-troche.html

Benedicte sa...

Nå er det både lagt inn link i bloglisten min og kommet innlegg om candy'n! Og besøkt bloggen din har jeg gjort lenge :-) Ha en fin dag!

ANGELO sa...

Hei! Jeg har gitt deg en award i bloggen min. Jeg har ikke kommentert her før, men jeg har jevnlig kikket innom hos deg! Du er en stor inspirasjonskilde for mange :) Kikk innom bloggen min for å hente awarden :)

Jeg kommer til å skrive om blog candyen din!! Jeg vil være med og kjempe om denne flotte premien :)

mueppi sa...

Herzlichen Glückwunsch, Hilde!!!!!!
Hier ist der Link:
http://mueppis-bastelwelt.blogspot.com/2008/08/blog-candy-time_04.html

ruffa sa...

Jeg har vært innom mange ganger og lånt en masse ideer fra deg.

Utrolig så masse flott dulager og nesten litt pussig - holder akkurat på og oppdatere blogglisten min så det er grunnen derfor jeg er innom akkurat nå.

Og hva passet vel da bedere enn å fortelle deg om din dyktighet og utrolige inspirasjon.

Og muligheten for candy i tillegg *smiler*

Désirée sa...

Me too!!! Congrats for 65000!!!!!

Cardmaking Galore sa...

Congrats! I have linked you on my blog!

eba sa...

Gratulerer med hitsa! :D Forstår at folk kikker innom her... jeg har linket til deg på min blogg.

~Chris~ sa...

Congrats on all the Hits.. Your Blog is great.. I have posted about your Candy as well as added you to my Blog.. http://artsycrafty08.blogspot.com/2008/08/more-blog-candy.html
Thanks for the Chance to win your great Candy!
~Chris~

Moia sa...

Hei på deg, så flott med så mye besøk på bloggen. Har hatt deg på linklista mi lenge. Nå skriver jeg litt om bloggcandyen din også. Klemz fra Moia

Nicole sa...

I linked you on my blog. Thanks for the chance to win! I love your blog.

http://nickicolesnook.blogspot.com/

Claudia Rosa sa...

my ghosh hilde!!!
what a wonderful blog candy.
i make sure that the readers of my blog know about this!!!
I miss you Hilde!!
i hope you are doing well
hugs
claudia

Sigrun sa...

har deg allerede på min blogliste jeg.... Nå har jeg skrevet om den og!!!!
Du gir meg masse inspirasjon og jeg er ofte innom deg for å kikke på siden din. Håper det blir meg som vinner....*knis*

Mariag sa...

Hi! I hve posted you on my blog!
kisses from Italy!

ElinA sa...

Jeg skal skrive et innlegg om blogcandyet ditt, og legge deg til listen min. Du lager så mye flott, så jeg kommer gjerne tilbake flere ganger og titter her! ;-)

Nina sa...

Klart jeg vil være med i trekningen :) Linker er lagt til, så nå skal jeg bare krysse fingrene ;)

Fortsatt god sommer.

HegeT sa...

Hei.
Jeg kan jo prøve vinnerlykkem nin her også jeg, men med min flaks, så kan jeg vel bare håpe.......

Håper du har hatt en fin sommer, og er klar for høstens strabaser..

Klem fra
HegeT

scrapbookmom3 sa...

Wow I love your blog....The header is absolutely awesome.....I am here because of a link from Kristine. The blog candy is absolutely beautiful...maybe I can win!!!!!

my blog: www.scrapbookmom3-memoriestoremember.blogspot.com

Thanks, Kimberly

Donna sa...

Tillykke med de 65000 besøgende, du er allerede på min blog liste, og jeg har også skrevet et lille indlæg om dig :)

Elizabeth sa...

Hei Hilde! Jeg må selvsagt bli med på denne trekningen. Jeg har så klart hatt deg på bloglista mi tidligere, men det var visst magnoliabloggen din, så jeg fjernet den da du sluttet der. Men nå er du tilbake på lista:) Håper vi sees på treff snart, ha en strålende høst frem til da! Klem fra Elizabeth

Bunny B sa...

Hei Hilde! :)
I've blogged and linked on my sidebar!

Thank you! :)

bunnybx at gmail . com

Karin sa...

Hi Hilde,

congrats to you.
Great candy.
I did post it on Friday aug. 1, and put you on my blogroll.

xoxo karin

Ingrid sa...

Hello Hilda!!
congratulations!!!
Great blog and candy :o)
Link is on my blog.

I've added you to my blog list:)

Thanks!
Pozdrawiam z Polski :o)

Jeanette sa...

Vill naturligtvis vara med i din bloggcandy. Kram Jeanette

Anne Kristine sa...

Hei Hilde
Du har vært på min blogg liste helt fra starten av og er en av de som inspirerer meg mye. Stor takk til deg!
Jeg har skrevet et innlegg om denne blog candy'en din i min blogg.
Ønsker deg en flott uke

Marianne sa...

Hei Hilde,

utrolig inspirerende å titte i bloggen din. Lager et innlegg om deg i min veldig nye blog jeg, og
blir gjerne med i trekningen om blog candy og

Klem, Marianne

Hildegunn sa...

Heisann!

Du har vært en stund på blogglista mi, og jeg har nå laget et innlegg i min blogg om din blogg-candy!

Marika sa...

You are on my italian blog: have a look!
www.2002sunflower.blogspot.com

Ciao Marika

Piia sa...

Gratulerer med 65000! :D

Jeg har også skrevet et innlegg om din blog candy på min bloggen og også har linke til din fin blog på min blogsidan.

<3 Hilsen fra Piia (Finland)

scrapaddict aka jen t. sa...

hi from u.s.a ! i love your blog! have a great day! jen t.

Berit sa...

Jeg kunne jo ikke dy meg for å denne flotte blogcandy'n din jeg heller :)
Eget innlegg har det blitt - og du har "alltid" vært i linksamlingen min både her og der ;)

Filharmonica sa...

Hei Hilde!
Gratulerer med 65000 besøkende!!!
Slenger meg på blog candyen din. Har lagt inn en post i bloggen min med oppfordring til mine besøkende om å delta, og på "listen" min har du stått fra første dag :-) Kjempeflott gevinst - håper jeg blir den heldige vinner :-))

lillis70 sa...

Grattis till 65000 bloggbesökare! Lägger in dig i min blogg och hoppas att du snart slår nya rekord :-).
Jätte fin bloggcandy! Håller tummarna att jag vinner den!!!
Kram

Anne-Britt sa...

Du har en nydelig blog. Her er så masse fint å se på. Digger virkelig kortene dine;) Skjønner godt du har nådd så høyt opp mht besøkende.
Nå har jeg skrevet om blog candyen i bloggen min og addet deg til listen min, skulle gjort det for lenge siden.. Håper jeg vinner dette flotte stasjet.

aniceandcinnamon sa...

congrats!!!65000!! wow!!!
Vittoria

www.aniceandcinnamon.splinder.com

Veronica sa...

Har skrevet et innlegg om blog candyen. Du ligger på blog listen min fra før, du lager jo så mye fint så.=)

Barbarella sa...

Hello :)
Congratulations :)
Super candy :)

Aquarell sa...

Å, det var en flott bloggcandy!
Skal sporenstreks legge deg til blogglista mi.
Ha en fin dag... :)

ANGELO sa...

Jeg vil bare si at jeg har lagt den inn i bloglisten min og nevnt at du har blog candy.

http://kreativkristin.blogspot.com/2008/08/stempelgals-blog-candy.html

Ann-Helen sa...

Hei Hilde!
Så morsomt med en blogcandy da!!!!

Jeg har hatt deg i min blogliste lenge;)
Nå har jeg skrevet et innlegg i bloggen min om din blogcandy.

Ha en fortsatt fin kveld

Klem fra Ann-Helen

Karin sa...

Hei!
Så flott en candy du har! Gratulerer med så masse besøkende i bloggen din, du lager utrolig masse flott!
Karin

Rita sa...

Da er du omtalt på bloggen min også, lykke til alle :o)

Har linket til deg hele veien, så det var gjort fra før...

Ha en fortsatt strålende uke!

Hilsen Rita

Petraso sa...

Blogcandy det gillar jag!
Du är i min länklista sedan länge länge *Hoppas ferien varit bra och att du är utvilad för en höst med mega massa scrap!!!!

65000 det är mange!!!!

Grattis!!!

Kramar

maxell sa...

Oh. Det är många träffar det. Väl värt att firas.

Jag skapar själv rätt långt ifrån hur du gör, men... jag gillar softa sidor på det sätt som du gör. Massor. Därför la jag in en länk så att jag inte tappar bort dig. :) Åsså ett inlägg om godis.

neeta sa...

Tusen, tusen takk for awarden, Hilde!!:)

Har skrevet på bloggen min om blog candyen din;)

Klem fra meg!

Anneli sa...

Så koselig med blogcandy <3
Du ligger allerede inne under mine favoritter (: men nå skal jeg selvfølgelig lage et innlegg om bloggcandyen også!
Klem til deg <3

Annelies sa...

Congratulations Hilde! I've completed the first to points, so please come and have a look at my blog. Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

rosaliaa sa...

hello hilde
here is my blog
www.nicktoska.blox.pl

greetings from Poland

Kortmanitove sa...

Hei, da er du å finne i listen min, og et bloginnlegg ble det også... Grattis med alle de treffa da!
Kortmanitove

flati sa...

Congratulations Hilde!
This is a great candy, i posted on my blog.

Hugs Sonja xxx

Hannemor sa...

Gratulerer så masse med så mange besøk...
Jeg vil gjerne være med i trekningen om litt bloggcandy.
Du har fått din plass på min blogg liste.

Hilsen Hannemor

Monica sa...

Da var du på plass i mon bloggliste. Krysser fingrene for tur. Det har vært så masse flott å se hos deg, og gleder meg til enda mer.

Kirsten sa...

Du er i blogglisten min!
Blogcandyen din ser helt yummy ut!

HIlsen Kirsten72

Inger Marie sa...

Hei Hilde :)

Så herlig blogg candy, den vil jeg gjerne vinne:)
I blogglisten har du værrt lenge, men har i tillegg skrevet om blogg candyen din i bloggen min.

Gratulera så mye med din fars bursdag og så håper jeg alt står bra til

God klem fra Inger Marie

Solveig sa...

Så flott blog-candy!
Kan skjønne jeg vil bli med i trekningen :)
Linker til deg i min blogg!
Ha ei fin helg!

Louise sa...

Nå håper jeg at jeg har gjort rett :-)

Deb sa...

fabulous candy, I have left a link to your candy on my blog!

Heike sa...

Wonderful Price, thanks for the chance to win......I link you on my Blog.......

Hugs
Heike

Aliogator sa...

Congrats! Thanks for having a giveaway! I posted a link on my blog.

Tindaloo sa...

Hei og hå! Fra Hilde til Hilde :) Du har vært en inspirasjon lenge, så selvsagt er du med i lista på min blogg :)
Vil gjerne være med i trekningen om bloggcandyen! Grattis med alle treffene og som DT! :)

K sa...

Grattis till 65000 besökare.
Jag har lagt till en länk till dig i min blogg och håller tummarna att jag ska bli den lyckliga vinnaren :)

Unni sa...

Hei...
Fyttikatta for noen flotte kort du tryller frem. Blir helt målløs over alt det flotte du tryller fre.
Jeg har lagt inn ett innlegg i bloggen min om din flotte blogcandy...og du er lagt inn på min liste, sko ha lagt deg t for lenge siden, men d har dessverre ikke blitt før nå :S

Ha en flott lørdag :)

Klem Unni

catt871 sa...

Beautiful blog candy! Thanks for the chance to win!!!! I've linked you up on my blog and added you to my blog roll! THANKS!

http://cattsscratchingpost.blogspot.com/

Chris

Kari sa...

Hei Hilde!
Bloggen min er ny, og du ble lagt til på bloglista mi fra første stund - alltid så mye fint å titte på og få inspirasjon fra i bloggen din!

Gry-Heidi sa...

Hei!
Blir gjerne med i trekningen din:)
Jeg har lagd et innlegg om blog candy'en din i min helt nylagde blogg, og lagt inn en link til siden din.
Ha en fin fin helg:)

Gry-Heidi

oheidia sa...

Jeg vil også være med i trekningen om blog candy! Er en av mange som besøker bloggen din med jevne mellomrom, så det så...

:=)

Susie Blackwell sa...

Hi There,

I have linked you on my blog!

Smurfmamman/Angelica sa...

Hi there,

65.000 visitors WOW thats amazing, but I´m not suprised, you have so many wonderful things in here!!

Hipp hipp horray
Angelica/Smurfmamman

Scoobie sa...

Gartulerer med så mange treff. Ikke rart du har mange, så mye lækkert du har å vise frem. Så nå er du lagt til i lista mi, slik at anda fler kan finne frem til det fine du lager.

Jacey's Mom sa...

Love your blog. Congrats on the 65,000 hits. Thanks for the chance to win some blog candy. I've linked to your blog, it's on the right side of my blog under blog candy.
Take care,
Christy

Eli Kristin sa...

Hei Hilde, jeg blir gjerne med. Du har stått i blogglisten min leeeenge ;) Innlegget om blogcandyen din finner du her.

Fortsatt god helg!

Joanna sa...

Hey Hilde! :)
here is my blog entry about your candy
http://scrapyjoanny.blogspot.com/

Helena sa...

Hi and thanks for the chance to win the blog candy, have put you in my blog list and have linked your blog!!!

http://allgluedup.blogspot.com/2008/08/blog-candy.html

Nixe07 sa...

Congratulations on so many Hits, Hilde and thanks for the chance to win :)
Hugs, Moni

Anonym sa...

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/