fredag, august 22, 2008

Juhuuuuuuuuu!!
Da er vi reiseklare!! Vi har vært på kontroll på sykeuset i dag, Sondre fikk fjernet gipsen, renset og undersøkt såret og stingene.... og vi har fått klarsignal til å reise på ferie i morgen.
Det var en veldig lettelse å høre de ordene fra legen.. jeg har gått med en klump i magen og trodd at alt skulle gå i vasken.... de andre i familien har nok vært mer avbalansert enn meg ... men nå er det hvertfall et faktum.
Sondre får bøyd beinet sitt, noe som er nødvendig når du skal sitte på et fly!!!!
Så da blir vi borte en ukes tid, skal nyte sol og sommer, god mat og vin........og når jeg kommer hjem til norge er jeg plutselig "mellom 40 og 50"
Her kommer et bilde av en "skadeskutt" Sondre!!

En layout jeg har laget de siste dagene. Grungeboard bokstaver som er svertet med blekk og dabbet. Avisen under er fra Paris!Sees om en ukes tid!!

17 kommentarer:

Snuppelure sa...

Så flott at dere har fått klarsignal til å reise :)
Kos dere kjempe masse og he en flott ferie :)

Anne Kristine sa...

Så stilig LO !!! Hva du finner på å bruke på dine LO'er ..kreativ er du!
Og så flott at dere har fått grønt lys til å reise...riktig god tur!
Kos dere masse i ferien.

mo9ca sa...

Så bra at dere fikk klarsignal!!
Da er det bare å ønske god tur da ;)

Digger LOen du har lagt ut! Passe Rocka til en ungdom, og i tillegg masse herlige detaljer!! Her var det inspirasjon i massevis!!

Ha en super tur da, og så får du ha gratulerer med "mellom 40 og 50 årsdagen" - hva nå enn det betyr *lol*


*klem*

Anita Hagen sa...

Hei Hilde

SÅ bra, da blir det ferie allikevel da. Sondre er virkelig en tøffing, det må jeg bare si. Kos deg supermasse i ferien og nyt alt som nytes kan.

Må også passe på og takke så mye for det flotte du skrev på Happy Hobby blogegn. Selvsagt vil jeg tilbake og holde kurs. Var så koselig atte :-)

Kos deg videre og igjen, god ferie.

Klem fra Anita

Anonym sa...

god tur hils ali han er fra harstad kos dere skikkelig. godt med en iskald efes klem fra reinsvoll

Eli Kristin sa...

Stilig LO! Ønsker god bedring & forhåpentligvis ei herlig, solfylt ferieuke for alle sammen! ;)

Berit sa...

ÅÅÅ - det var deilig lesestoff!
God tur - og kos dere - nyt de siste dagene som "noen å tretti";)
Og jeg har snappet opp litt fra din layout i kveld...*fnis*

Klem

Heidi sa...

Så flott at dere kan reise Hilde :)))
Ha en kjempe flott tur...og håper du får en FLOTT feiring inn i 40-50åra...he, he...

Klem

Gunhild sa...

Kjempetøff LO! God bedring til Sondre! Håper dere får en fin tur :)

Klem fra Gunhild

Jeanette sa...

Hoppas han är på bättringvägen. Härlig lo! Du har nått från mig i min blogg.

Nina sa...

Så fint at dere fikk lov å reise da :) God tur til Tyrkia og kos dere masse i varmen!!
Flott Paris-LO, gleder meg til det er min tur om 3 uker.

Og du - mellom 40 og 50 er ganske bra det altså ;) *nybegynner*

Ruth sa...

Håper dere koser dere på ferie!

Jeg har gitt deg en award, sjekk ut
bloggen
min. :)

Ruth

Kaia sa...

Knallfin LO, og ha en superfin tur til Tyrkia, det blir sikkert deilig med sol og skikkelig varme ;-)

Linda sa...

KJEMPEFLOTT og stilig LO!
god tur!! :))

Sosa sa...

Da må jeg innom her og gratulere deg med dagen i dag! :)
Håper du koser deg masse i ferien din og får en superduper feiring i dag! :D
Så sees vi vel på treff snart, hvis det er plass til meg snart. Ser at det er fullt framover.... Det gjelder å planlegge litt bedre kanskje? hi hi!

Heidi sa...

Kose dere masse masse på ferie. Flott at dere kom dere avgårde.

Klem fra
Heidi

Helena sa...

Oh wow this layout is amazingly stunning!!!!

BTW check out my blog I have given you an award!

xxxx