lørdag, august 16, 2008

Kort innpå!
Helg......og en uke til vi reier til Tyrkia, forhåpentligvis......
Sondre skadet kneet sitt stygt i går. Han kjørte av på sykkel...
Alt er vel med han nå, men vi tilbragte hele ettermiddagen og kvelden på sykehuset.
legene brukte tiden til "steinplukking" fra Sondres kne, og 15 sting. Kneet er sammenlappet og gipset(på baksiden, for å holde det strakt). Så får vi håpe at de nærmeste dagene bringer framgang og at det gror fint..
Han kan om vi får lov å reise, uansett ikke bade på turen. Så amputert vil det nok uansett bli... ikke beinet da.. men turen!!
Men det viktigste er at det er forsvarlig å reise... så må vi avlyse, venter vi bare en mnds tid og reiser da. Vi har jo gledet oss så til denne turen alle sammen og Sondre skal ha med en kompis...
Kryss fingra for oss da, så håper vi på det beste!!
- men vet dere hva han gjorde.... mens han satt der skadet ved sykkelen sin og ringte meg for å få hjelp......... *dåne* i en bisetning sier han sånn "laidback".... vent litt mamma, jeg må bare få tatt et bilde av skaden.................
Ja, ja... han er vel vant med at jeg vil scrappe alt mulig....... selv om jeg er i tvil om jeg greier scrappe dette bildet.....
Nok om det.... her er noen kort jeg har laget den siste uka... Fikk en bestilling på noen kort, og da var det bare å finne fram litt kreativitet..
Fortsatt god helg!!


18 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg krysser både fingre og tær for at det blir tur på dere.

Men fytte rakker`n...det såret hans var ille altså!!!

Ønsker deg en koselig lørdagskveld.

Klem fra Mona

Fatima sa...

Huff, dette hørtes ikke godt ut.Håper han kommer seg raskt. Krysser fingrene for at det blir tur.
Veldig flotte kort du har laget.

Linda Dekorerar sa...

Vilka fina kort.Vad häftigt med ett kort gjort med overlays som stomme.Ha d bra i värmen till veckan.
//Linda

Jeanette sa...

Underbara kort. Vad fint det blev med overlays och med blått och brunt. Kram Jeanette

Beate sa...

Åå, for noen nyyyydelige kort! Nok en gang! :)

Snuppelure sa...

Jeg krysser det som krysse kan får at det blir tur på dere :) God bedring til Sondre med kneet sitt :)

For noen utrolig flotte kort du har laget :)
Ha en kjempe fin søndag :)

Liten scrapper sa...

Håper det går bra med kneet og at dere får en fin tur!

Må også si at jeg synes det øverste kortet var helt nydelig!<3

Anne Karin sa...

Åj så utrolig fine!Kjempe artig med bruk av farge påden måten! Helt spurtert det nederste også. Me nskulle velidg gjerne likt å se inni! Hint, hint.... :)

neeta sa...

Nydelige kort, Hilde!! Utrolig lekre altså *sukk* ;)

Wenche sa...

Lekkert og lekkert og atter lekkert! Du er så utrolig flink!

Det ligger en Blog Award til deg i bloggen min, ta en titt :)

BLOGGEN MIN

Anonym sa...

håper det går bra med sondre.han er en tøffing.er innom siden din nesten hver dag nå.morsomt å følge med. line

Elizabeth sa...

Håper det ordner seg for dere med turen!!! *Mange varme tanker din vei* Nydelige kort, som vanlig:)
Det ligger en award til deg i bloggen min. Lykke til:) Klem

Elizabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Hei. jeg bloggsurfer og fant deg!! Og glad er jeg for det!! For non fantastiske kort du lager!! Jeg kommer deffintivt tilbake her, må jo se gjennom resten av bloggen din også :)))
Håper det blir tur på dere, hørtes ikke godt ut det såret, men måtte le litt da jeg leste han tok bilde av det :))


linda

Nixe07 sa...

Wow, all cards are just so wonderful. Love the colours and all the details.
Hugs, Moni

Sofie sa...

Så fine dejlige kort du har lavet;0)
Jeg elsker bare de stempler!

mo9ca sa...

Heisann!
Hvordan går det med pasienten?
Krysser fingre og tær for at det ordner seg sånn at dere får reise!!

Det ligger en award til deg i bloggen min, den fortjener du virkelig!!

Ha en fortsatt flott kveld!
*klem*

Snuppeline sa...

Stakars Sondre, dette hørtes ille ut. Jeg krysser fingrene for at det vil gro pent og at dere får dratt. Nydelige kort du har laget!