mandag, september 29, 2008

En liten oppfordring!
Ble grepet av å lese en blogg for litt siden! Om Aledia Franklin. I hennes blogg ligger det en oppfordring til å selv være med på flere bilder... Vi scrappere er flinke til å dokumentere alle familiemedlemmer ...kanskje unntatt oss selv...
Oppfordringen er å være med på flere bilder!!!!
Tankevekkeren kommer i bloggen hennes ca en mnd senere...Aledia dør i en ulykke.
Så jenter, ukas oppfordring fra meg... vær med på flere bilder.... og scrap de!!!!!!
Jeg har allerede startet!!
Her er en LO av MEG!!!!
Ta vare på livet og hverandre!!
Vi vet aldri når det ender!

19 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Det var virkelig en flott oppfordring.
Og din LO er jo bare kjempelekker!!! Og så fint bilde av deg....og så nydelig pyntet!!!
Så sant at vi er så flinke til å scrappe bilder av alle andre enn oss selv...hmm...tenke..tenke...
Ønsker deg en flott uke.
klem fra anne

Eli Kristin sa...

Flott oppfordring og du er sporty som er første ut også. Kjempelekker LO og bilde! Det er så sant det der - her i huset er det meg som står bak kameraet og det vises igjen i album og andre bidrag... Håper mange tar dette på alvor! Kjekt om mamma'n er avbildet i små & store begivenheter i livet også :)

Anonym sa...

kjemeflott bilde,flott og førti.klem fra linert

Pia..... sa...

Så sant som det är sagt:)..man vet aldrig när det tar en ände....fin lo du gjort på dej ..jag är väldigt lite med på bilder själv..vill liksom inte synas:)..fast det är så fånigt .. får ändra på den saken.....PIA

Linda sa...

her sitter jeg med den største ettertanke noen har gitt meg noen gang,og tårene siler.....wow! at man ikke tenker mer på sånt... dette skal jeg deffinitivt gjøre!!

flott og nydelig pyntet layout *klem*

Desiree sa...

En virkelig trist hendelse, og en fin utfordring. Jeg har ofte sagt til min stedatter at hun må scrappe seg selv også, aldri et bilde av henne noen steder. Skulle tro hennes barn var uten en mor... Så det er faktisk viktig det du sier.
Du har laget en nydelig LO, og gitt oss andre noe å tenke på.
Takk takk!

Klem!

Heidi sa...

En flott oppfordring Hilde-og ikke minst en nydelig Lo med deg selv som motiv.det er viktig å leve i nuet det er helt sikkert - har selv jobbet med kreftsyke og vet godt hvor fort livet kan snu.

Nattaklem fra
Heidi

Mariannes Kort og Stempling sa...

En flott oppfordring Hilde!! Vi har jo en tendens til og tro at sånt ikke skjer oss....
Nydelig LO også. Ha en flott dag!

Kaia sa...

Det har du jammen rett i :o)
Som regel er det jeg som står bak kameraet når det er noe som skjer.

LO'en din var HELT NYDELIG, lekre farger og nydelig pyntet :o)

Ha en fin dag :o)

Audhild sa...

Så flott at du har laget en LO av deg selv. Fine deltajer på den. Her i huset er det også sånn at det er jeg som står bak kameraet, er ikke mange bildene som finnes av meg og dermed blir det også dårlig med scrapping. En flott oppfordring du har kommet med

muhren sa...

Lo är underbar och du är sååå vacker!


Kram Linda

Jorunn sa...

En flott og viktig oppfordring!!!
Og for en gripande historie!!!

Nyyydelig LO av deg! Herlig grønnfarge og lekre detaljer!
Og sååå masse anna lekkert du har laga også!
Wow...har berre sittet her og bladd opp og ned, studert detaljer og farger og bilder!!!!!
Wow....
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Klem,
Jorunn

ruffa sa...

For utrolig flott og lekker LO. Så masse morsomme detaljer og for noen flotte farger. Og temaet er jo bare helt perfekt i grunnen.

NYYDELIG

Elisabeth sa...

kjempeflott oppfordring...fikk helt frysninger når jeg leste rundt litt....

koselig å stikke innom her altså, alltid så mye lekkert du lager til. Og du, den LO'en av deg der, den var koooonge kul......flott!....

ha en fin fin dag videre..klem

ANGELO sa...

Absolutt en flott oppfordring! Jeg har knapt noen bilder av meg selv i voksen alder :) Jeg savner dem ikke nå, men kanskje barna mine vil om noen år?!

Ha en flott dag videre!

Kristin :)

oheidia sa...

Veldig sant og veldig fint å etterlate seg minner i form av bilder, ord og tanker! Det burde man tenke på for man vet jo aldri hvor lenge vi lever.

Fint bilde av deg og det er nydelig scrappet også! Tar utfordringen jeg ogsåå - i morgen skal jeg scrappe en side med bare meg på. I går scrappet jeg en side hvor jeg og en venninde er på bilde sammen - det er også veldig koselig!

tulla i skogen sa...

så nydelig lo av deg selv:-)og så masse fine kort du lager.ta en titt inne på bloggen min for en litt anneledes blogcandy:-)

ha en fin helg

Randi

Stine66 sa...

FANTASTISK hjemmesiden jeg fandt her . Jeg kommer helt sikkert tilbage .

Kickans_blogg sa...

Åh vilka underbara alster du gör!! :0) Kram från Kicki i grannlandet Sverige!!