fredag, september 12, 2008

GRATTIS SIMEN!!!!!
Etter en lang og nærvepirrende dag for oss alle........ du har fått LAPPEN!!!
Kjør pent nå da, lille venn!!
Klem fra en kjempestolt mamma!!!
(og ikke bry dere om stilen hans..... det går nok over etterhvert....)fnis
Så til en side jeg har laget om Sondres sykkelulykke... Alle produkter finner du i butikken vår på Gjøvik
Så til en jeg har laget av Petter.. Han elsker å bade når han er hos oss..
Kortet har jeg laget til en bursdag vi skal i denne helga!
Tror kortet passer perfekt til mottakeren,

God helg alle sammen!!




5 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Oj..oj ..oj så masse inspirasjon å hente her! Flotte LO'er og det nydelige kortet. Du er så flink med detaljene og fine bilder.
Liker så godt det du lager og du har vært og ER en stor inspirasjons kilde for meg. Takk!!!
God helg til deg!

Inas lune hjørne. sa...

Du lager noen nydelige sider altså!

Og ang stilen til eldstemann.. vel, han her er 19 og det er ikke noe som er så kult som gule plastsolbriller - hele døgnet. *dån* :D

Xstine sa...

jeg synes sønnen din så ganske så kul ut jeg :D *fnis*

lilla er rått og det er ray ban briller også :D

Jeanette sa...

Mm så fina.... Underbara som alltid. Gillar bandet du satt runt småkorten på den översta lon. Ser ut som "filmrullar" Kanon.
Trevlig helg.

Kram Jeanette

Carrin sa...

Tutteluuu!!!
Ligger en liten sak i bloggen min til deg!