mandag, september 01, 2008

Vel hjemme!
Da er vi vel hjemme ertter en ukes ferie. Vi har hatt det kjempeflott. Reiste sammen med den ene søstra mi med familie. eller dvs.... vi reiste faktisk med begge mine søstre.... fordi Marianne, eldstesøstra mi og samboeren... hadde bestilt deg tur de og for å være med å feire min 40 års dag..... Veldig overraskende og veldig hyggelig for meg!!
Den kommende uka vil bli travel, har både kurs og treff denne uka i tilegg til jobb... men hva gjør vel det når man har verdens beste jobb!!!???
Holder og på med å arrangere en hel helg med kurs i høst også.... en megadyktig kurholder kommer mest sansynlig til oss i løpet av høsten.... hvem det er skal få bli hemmelig litt til.... men dere som bor i nærheten og liker kurs... kan bare glede dere!!!
Under her viser jeg noen sider jeg har laget siste måneden...... Alle fra ferien vår i Paris i sommer!!
Ha en god uke!




8 kommentarer:

Scrappelise sa...

vælkømmin hematt! Ser at dere har hatt det bra, og så ble jeg så nysgjerrig nå.. Liten sneakpeak for dine trofaste trefflinger? ;-)

Salte sa...

Så masse kule layouts du har laget!! Ser ut som dere ar kos dere max i Paris!

Beate sa...

Knallstilige layouter du har laget! Du har en herlig stil. :)

Berit sa...

Heisan!!!
Først gratulerer med overstått og velkommen hjem!
Burde kanskje bare melde meg på kurs sånn med en gang ;) Jeg har en liten følelse på hvem... og om jeg har rett burde det rett og slett ikke være noe annet den dagen!!! ;) Og ikke om det er den andre jeg tenker på heller ;)
Gleder meg til torsdag!
Snakkes!
KLEM

Daniel Askeland sa...

WOW!!

De sidene var dritstilige... du er jammen meg en god fotograf..

Og den stilen din.. ;P

Mvh
Daniel

Aud sa...

Gratulerer med overstått dag!!!

Utrolig lekre LO'er du har laget!

(Jeg må innrømme at jeg leste litt feil på den første, jeg trodde det sto:'mens pappa ser på nokre dame' - jeg tenkte; ja,ja, de sier man kan scrappe om det meste, men jeg syntes det var litt uvanlig tema å scrappe om, da! *LOL* Helt til jeg leste skikkelig og så at det sto notre dame...)
;o) ;o) ;o)

Kaia sa...

Sååå fine LO'er. Den siste fra Paris var bare ......Helt etter min smak ,men så er det det å få det ned på papir da....

Ha en superfin dag ;-)

Maria O sa...

Såå snygga LO:s och vilket härligt tema, PARIS, inte nåt sugen alls på den stan :-D.
Kram Maria