fredag, oktober 31, 2008


{Bilder}
Jeg er så fasinert av alle de flotte bildene som blir tatt rundt i verden jeg!
Det er så mange dyktige fotografer.. jeg titter stadig vekk innom noen blogger som er spekket med vakre bilder... og drømmer meg bort....
Blandt annet er jeg ofte innom denne bloggen her: http://sherellechristensen.typepad.com/my_weblog/
Tenk å kunne ta slike bilder a..!!!!!!!!!!!!
Rn annen blog er Smultringunn sin blog:
Veldig dyktig også hun, sjekk de naturbildene!!!!!
Selv om jeg ikke kan måle meg med noen av de, vil jeg vise dere noen bilder jeg har tatt med Sondres speilrefleks.... fotogene gutter hvertfall.... *smelteetmammahjerte*





































God helg alle sammen!!




10 kommentarer:

Heidi sa...

Så utrolig flotte bilder du har tatt av de utrolig flotte guttene dine. De smelter nok mer enn mammahjerter de to der du! Jeg elsker å fotografere selv men er ikke akkurat flink da. Et kurs hadde nok gjort seg. Søsteren min er fotograf så jeg burde jo fått henne til å lære meg litt. Men det er iallefall utrolig inspirerende å komme inn her og se på bildene dine

Ha en fin helg

Klem fra
Heidi

Heidi sa...

Syntes du tar knallflotte bilder jeg Hilde :))))
Tror det å ta flottere og flottere bilder rett og slett handler om å knipse i tide og utide...*fnis*...samt det å tørre å ta andre vinklinger enn det vi selv ble "utsatt" for i barndommen. (Sitt pent nå da barn mens pappa tar bilder...*fnis*)
Dert handler rett og slett om å være der og da til enhver tid :))

Skulle ønske jeg var dyktigere til å ta bilder selv jeg, og er gjerne med på ett kurs om vi får det til :)

Ingunn sa...

Bildene dine er jo kjempebra - herlige portretter! Bildene jeg og JK tar er ikke noe særlig teknisk gode, vi er bare heldige nok til å kunne dra kule steder...

Kristine sa...

Kjempeflotte bilder Hilde!
Ha en god helg;)
Klemmer fra Kristine

Fatima sa...

Flotte bilder av tøffe gutter. Jeg er enig med Heidi. Det er nok bare å knipse og knipse. Men jeg kunne tenke meg et kurs.

Pia..... sa...

Hejsan..och vilka bilder du tar...supersnygga..jag vill gärna lära mej mer om hur man tar brabilder..sen ska man förstås ha en kamera som är bra oxå..det är mitt första mål när det gäller detta..men som sagt..du verkar vara riktigt duktig på både bilder och scrappandet...ha en trevlig helg..PIA

Kaia sa...

Jeg må jo si du er heldig som får tenårinsguttene dine til å være med på fotosession. Nydelige bilder, og flotte gutter.

Ha en fin lørdagskveld :o)

marit80 sa...

Utrolig flotte bilder av guttene:)
Og masse flott i bloggen din:D

T:o)ve sa...

Heldig er du som får disse kule guttene til å stille opp på bilder ;)
Jeg ha'kke nubbsjans hos min eldste.....
Nydelige bilder som jeg gleder meg til å se scrappet!

Linda sa...

Hehehehehehe - hva du får de gutta dine med på. :))) Flotte bilder! KLEM