torsdag, oktober 30, 2008

Gratulerer!!


Først må jeg få gratulere GunnAstrid & Geir, med tulle nummer 3, lille Emeline ble født i går ettermiddag... vel, lita kan vel ingen kalle henne.... hun veide 4700g.

Gleder meg til å møte henne!!


Så vil jeg vise dere en LO jeg laget i går kveld... med et bilde av meg og Linda......*fnis* Linda har litt heltestaus hos meg! Tror vel det er fleres om føler det sånn kanskje.
I dag har jeg fri. Får besøk av Siv som skal være hos oss til i morgen. Og i ettermiddag skal vi på treff i butikken!! juhuuuuu!!! Gleder meg!!!

12 kommentarer:

Marie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita Hagen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita Hagen sa...

WOW, så utrolig stilig LO. Overskriften stemmer jo så utrolig godt til dere to også da. Ser og høres ut som om dere hadde en helmax weekend. Så koselig!

Håper du har det bra Hilde!

Ha en strålende dag videre og kos deg masse med en velfortjent fridag.

Klem fra Anita

Madam sa...

Kjempefin LO :-)
Har full forståelse for denne "helte-dyrkingen" for hun er jo utrolig dyktig da :-)

Scrappelise sa...

Den var megastilig den LOen, virkelig! Og ja, det er vel flere som beundrer Linda Muhr tenker jeg! Gleder meg masse til treffet ikveld også. Vi sees! :-)

neeta sa...

Kjempestilig layout!:) Likte veldig godt fargene du har brukt, veldig lekkert:)

Håper du får en flott dag!:)

Berit sa...

Flotte damer!!

Heidi sa...

Hærlig bilde og nydelig Lo. Nå fikk jeg kjempe inspirasjon - tusen takk

Klem fra
Heidi

Anne Kristine sa...

Kjempeflott LO! Og så flott bilde av dere :o)
Kreativt og flott pyntet som du er mester på!
Ønsker deg en flotters dag :o)
klem fra Anne

Veronica sa...

Utrolig stilig LO!
Og jeg er enig med deg - Linda Muhr fortjener virkelig å bli "helte-dyrket" Men det gjør nå du også da!Du er også en av mine (og sikkert mange andres) helter i scrappe/stemple miljøet;)

muhren sa...

Åhh så fin vännen!

Vilken ära att bli scrappad av dig! ;)

Kram Linda

Kaia sa...

Nydelig LO.
Og girlpower passer jo godt.
Dere er sååå flinke :o)

Ha en god og kreativ helg :o)