torsdag, oktober 23, 2008

Ikke så mye å vise dere denne gangen!

Har en travel uke, med kurs og masse forberedelser til helgen happening i butikken..

Linda Muhr kommer på besøk, og skal holde flere kurs hos oss i butikken.

Her en side jeg laget til forrige ukes Miss Skisse på Minneriket..

Måtte ta ibruk noen gamle bilder, fordi jeg fikk kjøpt feil fotopapir... er kresen på det skjønner du, og da får jeg ikke printet noen bilder før det rette slaget er i hus.


Så til et kort som engang skulle vært med på Kort-o-mania på Scrapping.no... men det fikk jeg aldri levert... kortet er laget av Hambly overlays, og div restepapir egentlig...pluss diverse pynt!
Ha en fortsatt fin dag!
(og til mamma og tante, som tror jeg er syk når bloggen ikke er oppdattert, neida jeg lever og er frisk som en fisk...... det skjer bare så mye her om dagen....)

7 kommentarer:

Annelie`s ScrapAlster sa...

Måste bara säga att jag älskar dina layouter.. // Annelie

Anne Kristine sa...

Så utrolig flott LO og kort. Liker så godt det du lager. Masse herlige og inspirerende detaljer!
Og nå har jeg endelig fått laget en LO om den oppfordringen du hadde for noen uker siden:o)
Ha en fortsatt fin torsdag.
klem fra Anne

madamtridse sa...

Et utroligt flot LO du har lavet. Der er mange skønne detaljer på. Kortet er super flot.

Kaia sa...

Nydelig LO !!!!!
Og kortet var råstilig.

Ha en fin lørdagskveld :o)

Heidi sa...

Nydelig LO og nydelig kort. Man blir jo alltid i godt humør av å komme inn her og titte.

Ha en super helg

Klem fra
Heidi

Beate sa...

Det kortet var vannvittig lekkert!! SKikkelig stilig!

Ønsker deg en flott lørdagskveld

Tindaloo sa...

nydelig LO og råstilig kort!!! Den detaljen - nøkkelring gutt? lagd den selv? tøff! :)