søndag, oktober 26, 2008

{Kurshelg i butikken!!}

(For flere bilder, ta en titt i butikkbloggen vår)

www.happyhobbygjovik.blogspot.com

I helga har jeg hatt besøk av Linda Muhr. Jeg hentet henne på Gardermoen på fredag.Vi har kost oss med litt shopping, besøk i ulike interiørbutikker, god mat og vin og ikke minst, vi har hatt en megabra helg med kurs i butikken.

Linda er en unik person, med masse kreativitet og inspirasjon! Jeg beundrer hennes måte å male med distress på!

Først et bilde av Mona, meg og Linda i butikken!!Er vi ikke "søte" der vi står!!!!!

Lørdag kveld etter en lang dag i butikken måtte Linda og jeg "pysla" litt. Det ble to kort på oss hver. Linda sine kort står nå utstilt i butikken og for ordens skyld, Linda sine er de to øverste her!!






Så til de to kortene jeg laget. Jeg har malt et motiv fra Stampavie. Mønsterarkene er fra svenke MajaDesign. Snøfnugget kommer fra Kine!



Så til det siste kortet. Det er laget til en forestående anledning... håper mamman ikke er inne her og ser... Her har jeg brukt et gammelt mønsterark, prima blomster og div stæsj.

Ønsker alle som er innom, en flott uke!!

10 kommentarer:

madamtridse sa...

Det er nogle utrolig smukke kort du har lavet. Det er mange lækre detaljer på. Stempelerne er rigtig søde.
Forsat god søndag aften.

Veronica sa...

WOW!!! Kjempefine kort dere har laget!!!! Nå føler jeg meg så inspirert, at jeg bare MÅ finne fram distressene og male ett par motiv:) Ønsker jeg kunne bli bare halvparten så flink som deg og Linda!

Heidi sa...

Så flotte kort dere har laget. Kan tenke meg at dere hadde en kjempefin helg ja.

Nyt resten av søndagen også

Klem fra
Heidi

Berit sa...

Så gøy med noe nytt!
Takk for i dag! Supert!!!

Daniel Askeland sa...

Tusen takk for kjempehyggelig kommentar på Rubberstamps-forumet..

Så hyggelig at dere tok dere tid til å titte i bloggen min.. ;P

Mvh
Daniel

{ Kristina } sa...

Så utrolig masse flott du lager. Det siste kortet her falt jeg helt for. :)

Erica sa...

underbara kort, allihopa!!
/erica

Salte sa...

Lekkert lekkert Hilde - du er min helt!!

janne iselin sa...

Nyyyydelig kort!!! Flotte farger=)

Norunn sa...

åååå!!! jeg er målløs, men vakkert er vel det nærmeste jeg kommer på:)