fredag, november 21, 2008

{Heldige meg}
I dag har vi vært en tur hos mamma og far. Egentlig for å hente fersk nystekt lefse til jul. Vi pleier å bestille dette av ei lokal "bakstekjærring" Nå vi kom dit hadde mamma sydd ferdig veska mi.. En veske hun har utformet selv, med inspirasjon fra noen vesker vi har sett fra Amy Butler. Hun har tidligere laget en til seg selv. Min inneholder bilder av guttene mine og meg selv..og den ble såååååååååååååååååååååååå fin!!
Bildet av meg selv er inne i veska. og bildet av guttene er, som dere ser på utsiden...





Så til 2 kort jeg laget på treffet i går. Har brukt en juleplate fra Tim Holtz, motivet er embosset med bronse embossing. Blondene er kjempegamle og de har jeg fått av mamma. Jeg har svertet med Gesso og Vintage photo.





Ellers denne helga skjer det ikke så mye. Jeg jobber i morgen. Og søndag reiser stempelgalmannen til USA. Han skal i løpet av denne uka både til Holland MI, og en "svipptur" over til Canada.

Så gjenstår det bare å ønske dere "ei go hælj"


11 kommentarer:

neeta sa...

Den veska var helt nydelig!! Mamman din er utrolig flink altså:)

Ha en kjemefin helg! Klem fra Anita

Lakrisstang sa...

Så lekker veske!!!!!!!! Kjempeflink mamma du har :)
Så flotte de Vintage-julekortene du har laget er! Tusen takk for titten!
Ha en flott helg!
Bente

Salte sa...

Åååååååååå for en fantastisk flott veske!! Dåner.. Utrolig flott! Det må du hilse moren din å si. Vet hvor du har arvet talentet ditt fra iallefall :)

banglamarie sa...

Utrolig lekker veske!!!

Linda sa...

wow så flott veske!!! Mamma`n din er kjempeflink!! Er bildene i stoff og?
Ellers var jammen julekortene flotte og! :) Men det er jo alltid alt det du lager!!

Torill sa...

Så utrolig nydelig veske!!!!
Denne var bare så bra! Så flott design, farge og detaljer!!! Så utrolig bra!!!

tessa sa...

for en kuuuuuuuul veske!!

Kristine sa...

Så flink og snill mamma du har! Hva er materialet i bildene? er de printet på stoff eller?

Inas lune hjørne. sa...

Så heldig du er som har en så kreativ mamma!

Skjønne kort du hadde laget, det er helt utrolig hva du finner på.

Håper du får ei flott helg og!

MacNina sa...

Sinnsyk flott veske, wow ! Hva er bildene printet på ?

Kjempefine kort også !

Kjekt å se :o)

Camilla sa...

For en nydelig veske, den skal jeg vise til min mamma . Neidda! Så flotte kort, det grantreet er så vakkert!