torsdag, november 13, 2008

{Ja, så har jeg prøvd meg på en slik jeg og.....}
Alle lager jo disse fyrstikkeskekalenderene for tiden.....
Tenkte jeg skulle lage en som kan stå i butikken på Gjøvik. www.happyhobby.no
Tusen takk for inspirasjon og link til mine kollegaer på Stord og Førde. Og til en kunde som ga meg noen tips og denne linken: http://www.bubblyfunk.co.uk/article_info.php?articles_id=39
Så her kommer altså min kalender !!
Jeg har dog ikke laget/festet på håndtak til hver luke, men har planer om på bruke Tim Holtz sine Hitch Fasteners http://www.happyhobby.no/index.php?main_page=product_info&products_id=4972
Jeg har ellers brukt ark fra Loundry Line, MME og Glimmer Ships, Frosty Memories fra Tattered Angles.
Det meste av den andre pynten finnes også i butikken på Gjøvik.














16 kommentarer:

Minelly sa...

wow!kjempeflotte effekter med istappene...nydelig ble det:)

Aud sa...

Kjempelekker ble den!♥

Jonna sa...

Nydelig kalender i lekre farger.

Bekkesverden sa...

E å hell på å jobbe med den no;) Fin din blei!

Mariannes Kort og Stempling sa...

Den ble kjempe flott Hilde ;-)

Madam sa...

Den er kjempefin. Nydelige farger og flott pyntet.

Moia sa...

Kjempefin kalender, likte fargene så godt. Klemz

Tanja sa...

Wooooooow! I'm speechless! beautiful work...

Tanja

Anne Karin sa...

Åj, denne var utrolig fin!!

Heidi sa...

Akkurat laget en sånn jeg også-det er jo kjempegøy da. Skal gi den til en god venn

Klem fra
Heidi

HEIMLAGA sa...

nyyydelig kalender!!!!!!!! *wow* :D

nabon sa...

ååå, denne var bare helt perfekt!!!
Utrolig flott, Tror ikke jeg tør lage noe sånt jeg... tar vel evigeheter!!!

Flott!!!

Salte sa...

WOW - Akkurat sånn kalender jeg ønsker meg!! Rålekker

oheidia sa...

Nydelig kalender eller skuffeboks med hærlige kalde farger. Denne oser det vinter av!

Sanna F sa...

O vad vackert med alla detaljer.
Underbart fiiiiiiiiiin

pepperkverna sa...

Den var flott! Hege