tirsdag, november 11, 2008

Miss Skisse og julekort
Her er mitt bidrag til Miss skisse uke 45, hvor jeg fikk en 3 plass, tusen takk for stemmene!
Så et julekort jeg har laget. Har noen favoritt stempler om dagen... Det ene er et julestempel fra Ett Trykk. Og God jul teksten som kommer fra Kreativ Hobby... og sist men ikke minst... min store favoritt, swirl fra Stempelglede. Får ikke fullrost stemplene fra Stempelglede, de er helt unike og utrolig flotte!!
Hvis dere ser "poststemplet" jeg har brukt på kantene... sirkler som er stemplet som poststempel..... dårlig forklart, men hvertfall.....der bruker jeg en vinkork som stempel... enkelt og greit!










6 kommentarer:

madamtridse sa...

Tillykke Det er et super flot drengeLO du har lavet. Meget inspirerende da jeg selv har 2 drenge. :)
Dit jule kort er utrolig flot. Skøn farve du har lavet det i.
Forsat god dag.:)

Mariannes Kort og Stempling sa...

Nydelig LO og kort;-)

Salte sa...

Vinkork som stempel! Gosj - sor det føste - du er enormt kreativ - og så må jeg legge til - hva er det med deg polvarer`*ler* - først var det flaskenettingen og nå korken - lappene har du vel scrappet lenge, så det neste blir vel et kort med en flaskehals? hehe

Digger deg Hilde!!!

Minelly sa...

så flott det ble!
Flink du er:)

Panti sa...

Very much, very much are pleasant your works)

Kaia sa...

Utrolig flott LO.
Kortet ditt også, helt nydelig.

Ha en fin helg :o)