lørdag, november 08, 2008

{over et glass med vin}

Ikke så mye nytt, men jeg fikk lyst til å trekke fram igjen noe fra i fjor..

Lagde et "trekkspillkort"... heter det det forresten??

Dett tror jeg at jeg må bygge litt videre på i år, og lage igjen... Det er gøy med noe som er litt anderledes enn de 15x15 korta som jeg vanligvis lager. Vi får se hva førjulstiden bringer..


Ellers rusler dagene avgårde, jobber og trener og holder hjulene igang her hjemme...

Har ikke lagt de største planene for juleforberedelser her hjemme, det gjør jeg skjelden.. tar bare desember som den kommer og gjør de tingene jeg har lyst til og rekker!! Viktigheten av trivsel og god julestemning er MYE større enn reint hus og fyllte kakebokser. Tenk på det jenter når dere starter med julestria om en liten stund...

Julegaver.... ja de kommer vel i hus etterhvert.... har ikke tenkt så langt ennå egentlig!


Scrappet litt i dag og, har omsider fått startet på 6x12 albumet fra ferieturen vår i høst..kommer bilder en annen gang av det!


men her altså bildene av et julekort fra i fjor!!




9 kommentarer:

Pia..... sa...

Hejsan..du är då för duktig..blir såå imponerad av dina skapelser..sitter ibland och försöker kika lite HUR du gjort dina kort..vil alltså..härmas:)..men det går inge vidare...kan du visa mera av dina kort så blir jag super gla...ha en skön helg..PIA

Scrappelise sa...

Enig med deg, det blir mye 15x15, så det var herlig med noe annet. Og det er et fint kort Hilde!

Berit sa...

Lørdagsklem til deg!!

Og ja... 15x15 kan være kjedelig i lengden! Både større og mindre blir godt mottatt ;)

Kose deg i morra også!!!

Hildegunn sa...

Nydelig trekkspillkort!
Herlige farger og flott pyntet!

Kos deg videre med vinen :)
SKÅL ;)

Lene S sa...

Så nydelig kort! Og jeg har heller ikke tenkt på jul enda (ikke annet enn at jeg har jobbet med jul og juledesign siden mai -juni i år LOL). Jula kommer okkesom ;o)

Den vina hørtes ikke så ille ut den heller ;o)

Ha en god natt!

Heidi sa...

kjempelekkert Hilde-gøy å se noe litt annerledes innimellom.

Nattaklem fra
Heidi

HEIMLAGA sa...

oi!!! wow!!! Det var da bare usedvanlig lekkert <3 smelt :D

Linda sa...

Wow! guri det var flott! skikkelig bra gjennomført og flotte farger og detaljer!
takk for ideen ;)

Anne Karin sa...

Kjempe fint! Veldig tøffe LO'er også!!