mandag, desember 29, 2008


10 favoritter fra 2008
og utfordring til dere!!!
Gjør i år som i fjor, finner frem igjen noe av det jeg har laget i år.
Og det er min "10 på topp" liste, hvis man kan kalle det det...... Hvertfall av de tingene jeg har laget som betyr litt ekstra for meg.
Først en side jeg laget før jul, om Simens verden i 2008. Hans opplevelser og oppdagelser.
Så til huset mitt. Dette fikk jeg inspirasjon til å lage av polske Karola.

Har laget flere gaveposer i år, og dette er en av de. Denne fikk søstra mi i bursdagsgave.



Så var det Petter da, Petter er jeg fadder til og han er en finurlig liten kar. Her lurer han på om Sondre finner noe mark til han slik at det blir fisketur,
Petter og noen andre små i familien pleier å få noen sider av meg innimellom, og denne skal i hans album etterhvert.



Så til en side jeg laget av guttene mine i høst. Ikke lett å ta bilde av de fortiden, travle som de er.



Julen, ja når julen kommer tenker jeg bestandig på dette bildet... Har scrappet det mange ganger før, og det gir meg skikkelig julefølelse. Denne layouten henger i butikken.


Sukkersøtt ga meg en utfordring i sommer. Jeg var deres første Gjestedesigner når de åpnet utfordringsbloggen sin 1. august.
Kortet ble senere gitt til Fatima, når hun fylte 40.
Julekalenderen med fyrstikkesker, som jeg aldri skulle lage...
Den ble laget alikevel og har stått i butikken i hele desember.


Årets store skade måtte scrappes den og... Vi hadde noen tøffe timer på sykehuset denne ettermiddagen og kvelden...da Sondre kjørte av på sykkel, noe som resulterte i et "krater" i kneet. 15 sting, gips og krykker.
...men vi kom oss på ferie alikevel vi, selv om det var litt på hekta.

Så til slutt et mappkort jeg laget i sommer. Første gang jeg prøvde meg på noe lignende, etter å ha sett mange varianter ute i nettverdenen.


Det var mine 10.
Så en utfordring til alle mine blogg venner:
Lag en tilsvarende "Topp 10" liste i din egen blogg, over dine kreasjoner i 2008.
Linker du i tillegg til meg og mitt "topp 10" innlegg er du med i trekningen av en BLOGCANDY!!!
Jeg trekker ut en vinner 1.januar etter kl 20.00
husk at du må legge igjen en kommentar slik at jeg kan gå inn og se på din "Topp 10" liste!!!
Riktig godt nyttår alle sammen!!!









20 kommentarer:

T:o)ve sa...

Masse lekker inspirasjon her Hilde!
Skal se om jeg har laget ti ting i året som gikk jeg... *gulp*
En videre god jul ønskes deg og dine :o)

Torill sa...

Så masse flott!!! Du lager de mest utrolige kreasjoner:-) Nydelig liste:-)
Jeg har også laget en liste, på din utfordring. Tusen takk - og godt nytt kreativt år:-)
klem

Vibeke sa...

Så masse flott du har laget!!! Og så smart med slik 10 på topp liste:)

Vibeke sa...

Så mye lekkert!!! Artig med en 10 på topp liste:)

Sosa sa...

Oj, så masse flott du har laget i året som har gått. Du gir masse inspirasjon og jeg gleder meg til å se mer av dine ting!
Og jeg gleder meg til flere treff og til å bruke opp mer av det gamle jeg har spart opp gjennom årenes løp, hihi!
Godt nytt år til deg!
Klem fra Sosa :)

neeta sa...

Du har lagd så utrolig mye flott i 2008!!:) Synes dette var en veldig koselig ting, har sett gjennom mine egne ting og valgt ut ti, du finner de øverst på bloggen min.

Vil takke deg for all inspirasjon du deler, og ønske deg og dine er nydelig nytt år fylt med gode ting for dere!

Klem fra Anita

Hege-Annie Simonsen sa...

Så mye flott du har laget dette året!..

Artig med en sånn "ti favoritter fra året som gikk" liste. Skal jammen se om jeg ikke får laget en, jeg også! Ser at det er flere som har gjort det. Takk for oppfordringen! Men det kan hende det ikke blir før i morgen, så linkinga må jeg komme tilbake til!

Jeg ønsker deg ei flott nyttårsfeiring og et riktig så kreativt og godt, nytt år!

Hilsen Hege

Filharmonica sa...

Utrolig mye flott du har laget i året som har gått, gleder meg til å følge med hva du lager i 2009!
Har laget en topp 10 liste i bloggen min, og krysser fingrene for å bli den heldige blogcandy vinneren :))
Et riktig godt nytt år ønskes deg og dine i kulda!

Miaa sa...

Du har en så underbart inspirerande stil!! Får jag ha en länk till din blogg i min blogg??
MVH Miaa

Berit sa...

Heisan!
Utfordringen er tatt ;)
Du har jo laget masse flotte kreasjoner i året som har gått! Og jeg tipper det kommer mange flotte i året som snart er rett rundt hjørnet!

Tusen takk for året som har gått!
Takk for masse inspirasjon og motivasjon!!

KLEM

Anne Kristine sa...

Så masse flott inspirasjon det var å hente her.
Takk for all inspirasjon du har gitt meg dette året.
GODT NYTTÅR
klem Anne

Brita sa...

DU lager så mye flott! Her finner man alltif masse herlig inspirasjon! Tusen takk!
Jeg har lg\aget et topp10 innlegg i min blogg, også!

Godt nytt år!

Hilde sa...

Du lager utrolig mye flott altså, alltid masse inspirasjon å finne.

Jeg har laget min egen 10 på topp liste. Takk for en fin ide!

Godt nytt år!

Sofie sa...

Dlige kreationer allesammen! Jeg er især vild med det flotte hus;0)

Rigtig godt nytår til dig og din familie:0)

HegeAL sa...

Ønsker deg og dine et godt nyttår!
Og jeg har gjort som deg og lagt inn mine 10 favoritter for 2008!

http://hegeal.blogspot.com/2008/12/mine-10-favoritter-i-2008.html

Vibeke sa...

Da er min 10 på topp liste på plass:) Takk for inspirasjonen:)

Godt nytt år til deg og dine:)

Bendichte sa...

Godt Nyttår, Hilde!
Så flott ti på topp var - masse herlig inspirasjon! Skal lage meg en ti på topp jeg og!
Gleder meg til neste treff.

Merete sa...

åH...Så mye fint!! Vanskelig å plukke ut 10, men jeg har prøvd...

her er mine 10:)

Godt nytt år:)

Hege-Annie Simonsen sa...

Sånn, da har jeg fått lagt ut min Topp 10 liste:

Her finner du den.

Godt, nytt år! :o) klem, Hege

Maren sa...

Jeg har også forsøkt å velge ut 10 stykker, syns dette var en veldig god ide!

Syns du er helt vannvittig dyktig, fantastiske ting du har laget!