onsdag, desember 03, 2008

3.desember
Og jeg har omsider fått startet på julegavene.... litt treg ifølge søstrene mine, som sikkert var ferdige for flere måneder siden....
MEN, jeg tar alt med knusende ro, og regner med at jeg rekker det alikevel.
Julestemning er det ihvertfall her, vi har fått masse snø de siste dagene.
I morgen er det treff i butikken og jeg har planer om å bli ferdig med de siste julekortene, og noen flere pakkelapper..
Så til 2 sider jeg har laget etter en skisse som GYDA har laget....eller husker jeg feil?? ble plutselig usikker....
Hvertfall, den første er som dere ser om og med Simen, og hans opplevelser og oppdagelser i 2008..
Her har jeg scrappet på en tykk kartong i kraft farge, distresset med vintage photo over en mask fra Tim Holtz.






Så til en side levert til forrige ukes Miss Skisse.
Her har jeg også brukt en mask fra Tim H. Siden er fra Sondres skade i høst, og der det står konfidensielt, er det beregnet å ha bilder av skaden.. til å dra ut bak det andre bildet... Tror ikke vi skal ha den skaden "offentlig" det passer seg ikke...






7 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Så flotte LO'er den den notemasken fra Tim H er jo bare så flott. HAr skaffet meg den jeg også men ikke testen den enda.
Takk for inspirasjon!
Ønkser deg en flott førjulstid :o)
klem Anne

MacNina sa...

Kjempetøffe Lo´er du har laget!
De er så søte de små blomstene. Fine bilder av guttene. Mange flotte detaljer som skaper helhet. Veldig inspirerende.
Ha en fin dag!

Pia..... sa...

Hej, vad fine LO´s du gjort...snöö ja, det har vi här med:) ...PIA ...

Scrappelise sa...

Herlige sider, begge to! Den masken fra TH var fiiin.. Gleder meg masse til imorgen jeg.

Anita sa...

Så nydelige layouter, Hilde! Og disse maskene var flotte, de vil jeg ha under treet, hihi;) Håper du koser deg med juleshopping og kortlaging og får en strålende førjulstid! Klem fra meg.

Beate sa...

Veldig flotte layouter. :)

Ønsker deg en riktig fin helg

Scrappegal Sørlending sa...

Åssen bruker du de maskene fra Tim H??? Og hvor får du kjøpt dem? I nettbutikken deres?