fredag, desember 12, 2008

Helg igjen!
I dag har jeg hatt fri. Har fikset og ordnet litt, klippet håret, kjøpt julegaver, pakket noen julegaver, laget noen julekort og noen julegaver... og sløvet litt....
Har ikke så mye å vise dere, av den enkle grunn at mye av det jeg lager om dagen skal gis bort i gaver til jul.
... ellers inneholder denne helgen 2 treningstimer, julegavejakt, julekonsert og forhåpentligvis noe håndball.....
Må bare få skyte inn, vi nyter førjulsdagene til det fulle, tar ting som det kommer, stresser overhodet ikke!!!!!! ... og jeg akter ikke å forandre på det!!!!!










7 kommentarer:

Maya sa...

Så utrolig lekkert pakket inn....for en god ide!! Flink du som ikke stresser....syns det er noe å stresse seg opp over hele tiden frem mot jul..selv om jeg innser etterhvert at ingen dør på seg om skapene ikke er vasket inni til jul :-))

Ha en fin helg.

Åshild sa...

Ha en fin førjulshelg, Hilde :) Det høres ut som du har et likanes program for dagene :)

klem

Synnøve Olava sa...

Hei Hilde...
Så utrolig lekre gaver, innpakkingen alså.
Godt å høre at du ikke stresser før jul, men istedet koser deg med hyggelige aktiviteter... :O)

Jeg orker heller ikke stresse, skal en liten tur ut for å handle ett par pakker, foruten det skal jeg kose meg på hobbyrommet! I morgen skal jeg på tradisjonelt juleverksted hos søsteren min...

Jeg lover å legge ut hjertene når de er ferdig tovet og montert!

Har lyst til å komme på scrappekveld på Gjøvik etter jul, håper det er noen ledige plasser. Har sett at det har vært helt fullt før jul, men jeg kan jo håpe på at det er noen ledige plasser fremover.

Ønsker deg en koselig og kreativ førjulsweekend!

xoxo
synnøve

petraso sa...

Ps är det du som vunnit på magnolia???

Heidi sa...

For en knallfin innpakning. Jeg synes også det er utrolig gøy å pakke inn gavene litt lekkert. Det blir enda mer spesielt å gi de da ikke sant?
Høres deilig ut å ikke stresse......stresser ikke så veldig her heller det er mer at det er mye kav med sykdom for tiden. 2 unger med alvorlig astma er ikke akkurat noen ferietur innimellom.
Men det deilige er jo at det alltid blir jul alikevell og at nesten alle pakkene er i hus


Ha en fin søndag


klemmer fra
Heidi

May-Britt sa...

Det var flott pakke det Hilde.Ønsker deg ei fin og koselig uke.
Klem

Eli sa...

Så koselige julegaver og pakkelapper du har laget, Hilde! Skulle jamen ønske jeg hadde noen som tok en kikk på pakka før dem rev den opp, men her er det vist om å gjøre å få av papiret fortest mulig........

Kos deg den siste førjulstiden!