fredag, desember 05, 2008

Litt julekvelden for meg!!!
På treffet i butikken i går vanket det helt uventet noen godbiter til meg!!!
AnneLise/Scrappelise kom med en pakke fyllt med masse digg... (hun påstår at jeg har fyllt 40....) Jeg fikk et skikkelig "harry" skilt som jeg har ønsket meg..Hrry i den forstand at det er kjøpt i Sverige..hihi... AnneLise har nemlig et slik i bilen sin, og dette syns jeg var kult!!! ..og nå har jeg også et.. Så fikk jeg sheer minialbum av henne, et aldeles nydelig kors og "netting"...(hva heter det egentlig..??
Ellers kom Heidi/Hetal med stempler til meg, som hun hadde vunnet og mente hun ikke kom til å bruke...(skal jeg fortelle dere en hemlighet forresten... Hetal har begynt å stemple og male med distress..... så nå er det nok ikke lenge før hun også lager kort....hysj...ikke si det til noen....hihi)
Sist men ikke minst, fikk jeg "rive" i sangboka til Mette..av henne fikk jeg og en flott serviett som jeg vet akkurat hva jeg skal bruke til...
Tusen takk til dere alle sammen, AnneLise, Mette og Hetal!!!!
God klem til dere!!!
Ellers er det helg, skal prøve å få unna noen julegaver i morgen...tror jeg....
men først skal jeg i butikken, for der har vi demo på PAKKELAPPER i morgen kl 12-14
Velkommen alle som har lyst!!



1 kommentar:

Linda sa...

ooo masse lekkert du hadde fått deg, og det skiltet var jo bare kjempe tøfft da :) hi hi artig å ha i bilen ja!