lørdag, desember 20, 2008

SE hva jeg har fått!!!
.... og ikke av hvem som helst!!! Hetal... vår alles kjære scrappende Hetal!!!! Som aldri, aldri skulle strekke seg lenger enn til å sende "kort fra hjerte og lungeforeningen" påført litt prima!!!!
Hetal har begynt å male med distress og lage kort!!! Og ikke hvilke som helst kort!! De er nydelige!!! og ikke bare har hun laget til meg... men hun har laget over 50 stk!!! Slå den a!!!!
Av henne har jeg også fått denne "resirkulerte" scrappeembalasjen fyllt med sjokoladehjerter....også den er utrolig flott!!
Har også opplysninger om at hun pynter konfektesker og andre gaver på høygir om dagen!!
og jeg er kjempeimponert!!! ... jeg har ventet på det lenge, og beholdt troen om at en dag, ja en vakker dag skulle Hetal også bli en stempler. Nå er denne dagen kommet!!
Tusen tusen takk til Hetal!! og all ære til deg for at du nå er røykfri!! Du er kjempeflink!!!
(og det er sikkert godt å ha noe å henge fingrene i nå i starten!!)
Jeg har også den siste uken blitt inspirert til å lage noen ekstragaver.... våger meg til å vise noen av de her, fordi den ene er til mormor, og hun er neppe her inne.
Andre kan jeg ikke vise frem, da jeg med sikkerhet vet av mottakerene er innom her stadig vekk!!
Først en scrappet Toffeefe(hmmm, hvordan skrives det egentlig??)
den vil jeg ikke si hvem som skal få... hemmelig!!!

Så en scrappet konfekteske, etter inspirasjon fra Hetal og Berit. Denne er til mormor.





Tilslutt her et kort jeg laget tidligere, men som jeg har glemt å vise frem.

Nå begynner julen å nærme seg hos oss også. Resten av familien har tatt juleferie, og jeg har en dag igjen på jobb før juleaften.
I år feires den hjemme, sammen med mine svigerforeldre og stempelgalmannens søster og datter.
Gleder meg til å stelle istand julemiddagen, selv om jeg ikke er noen "ræser" på kjøkkenet!!
........ og det blir egentlig litt rart å feire jul her hjemme, det er noen år siden sist. Vi er ofte hos mine foreldre på juleaften....og i år skal alle mine søsken dit, untatt meg...*buhuuu*
Men vi har altså valgt det anderledes i år, og det blir nok fint det og!
Nå gjenstår det å pynte huset til jul, og det skjer i morgen og på mandag!
Så hvis vi ikke "treffes" igjen før, må dere alle sammen ha en riktig God Jul!!

8 kommentarer:

Marianne sa...

God jul til deg og dine, Hilde!

Og takk for hilsen i nabons blogg ;-)

Scrappegal Sørlending sa...

En stund siden jeg har vært innom bloggen din sist. Og som vanlig var det jo bare en glede for øyet!!! :) Nyyydelig som alltid!! :D

Men,hvilke store snøfnugg er det du har brukt??

Torill sa...

Så mye lekkert!!!
Tusen takk for all inspirasjon i 2008 - gleder meg allerede til 2009:-)
ha en super jul!
klem

Pia sa...

hvor er det nogle flotte æsker og så flot pyntet og med mange fine detaljer, julekortet er super flot i de farver

Gro sa...

Så utrolig mye lekkert du har laget.
Her fikk jeg inspirasjon til og gå å lage ferdig toffifee esken min mor skal få. Hun kommer om 2 timer, så løper til scrappebordet mitt jeg. hihi

Ha en kjempe koselig jul.

mo9ca sa...

Oi!! Ja Hetal rocker både LOer og kort - tydeligvis, for dette var jo griselekkert!! Heldig du!!


Ønsker deg og dine en herlig og flott julefeiring!!

*klem*

marita sa...

Ønsker deg ei fredelig jul og et riktig godt nyttår.

Juleklem fra Marita

Bibbi sa...

Nyyydelige kort og esker!

Ønsker deg et riktig godt nytt stempel år!