tirsdag, desember 16, 2008

Til alle venner og familie!!
Nå er julenissen vi har "avtale" med ferdig med alle gavene . Jeg har i dag vært "hjelper" og pakket inn gavene for ham.... Må si at ikke alle gavene er pakket med samme inderlighet og sjel.. Men de jeg vet setter pris på en pen pakke, skal få det av oss i år.
Har kost meg skikkelig med pakkingen, så får vi håpe at motakerene liker både innpakning og innhold!!
Nå fremover kommer vi nok til å ha noen travle dager på jobb.. ikke lett å vite hva vi skal forvente oss av trafikk, men det ser veldig lovende ut denne første desember for oss!!!
Så det er bare å "henge i stroppen"






















9 kommentarer:

Heidi sa...

Så utrolig vakkert innpakket Hilde. det er jo nesten så man ikke har hjerte til å åpne sånne fine gaver. Tenker de som får de blir utrolig glade.

Ha en fin kveld fortsatt


Klemmer fra
Heidi

LENAs sa...

Så lurt å bruke kakeservietter med gråpapir! De gavene er nesten for fine til å åpne.
Ha en fin uke!

Synnøve Olava sa...

Så heldig nissen har vært som har hatt en sånn utrolig flink pakke-innpakker-hjelper... :O)

Nyyydelig!

xoxo

T:o)ve sa...

Heldige er de som får gaver fra den nisse, nydelig innpakning!
Her er vi snart i boks med gavene, heldigvis og endelig....
Ha en videre fin førjulstid :)

Linda sa...

Så stilig innpakning! Jeg hadde virkelig satt pris på ei sånn pakke!

Heidi sa...

Hmmmmmmmmmmmmm...lurer veldig på hvem som er til meg ;))
Håper jeg og minstemann ikke tok helt pusten fra deg mens vi virvlet gjennom butikken i dag :))

Jorunn sa...

Det så ut til å være noen nydelieg julepakker! De blir helt sikkert satt pris på av mottakerne!

HegeT sa...

Så masse flotte julepakker du har pakket inn....
Er så koselig med "hjemmepakkede" paker...

Håper du får en koselig jul.

Juleklemmer fra
HegeT

Anonym sa...

Tusen, tusen takk for årets nydeligste julepakker. De var så fine at det "var vondt" å pakke dem opp. De lå helt til sist så jeg kunne nyte å se på dem :-)
Tusen takk også for innholdet, det var også spennende og fine ting :-)Fortsatt GOD JUL, vi ses snart !
Juleklem fra søster'n ( mellomste )