onsdag, januar 21, 2009

Da er jeg snart klar for avreise!!
nesten ferdig pakke og med magen full av sommerfugler er jeg på vei mot Los Angeles..
Flyet går grytidlig i morgen fra Gardermoen, og jeg møter de andre jentene(Anita, Tina og Sissel) i Amsterdam.
Til alle dere familie og kjente som har interesse av de, skal jeg prøve å legge inn noen reisebrev i løpet av turen!!

Har laget litt siden sist, eller dvs gjort ferdig.. en side om meg selv, og at jeg snart vil ha sommer!!!! Her har jeg brukt ark fra Makingmemories, Maja Design. Bokstaver fra Tim holtz, American craft og MM. De store snøfnuggene er stanset ut i Silhuette. og de små med en punch.
Jeg har og brukt Craclepaint på denne men det sysn dårlig på nett!!




Så et kort med stempel fra Stampavie. Matreialene på kortet finns i butikken!!


19 kommentarer:

Kaia sa...

Du får ha en god tur til "uniten", det blir sikkert en opplevelse.
LO'en av deg var superfin. Kortet var også fint, nydelige charms.
God reise :o)

Synnøve Olava sa...

Hei Hilde!
God tur til Los Angeles, nyt turen og opplevelsen, det er utrolig spennede og morsomt å være på CHA!

Nydelig LO, flott bilde av deg!

xoxo

Berit sa...

Ønsker deg av hjerte en herlig tur over there! Kos deg, nyt alt, og kom hjem med masse nytt!!
Håper formen har steget og ikke ødelegger denne opplevelsen for deg!

Hilsen fra sykestua her....

KLEM

Fatima sa...

Nydelig vinter LO.
Riktig god tur over dammen. Det blir mye inntrykk og veldig spennende. Kos deg masse.
klem

Sonja sa...

God tur! Skulle så gjerne vert med dere på tur (",)
Venter spent på reisebrev!!!
Hils Tina og Sissel

Anne Kristine sa...

Ønsker deg en riktig GOD TUR :o)
LO'en av deg var kjempeflott og digger de snøstjernene du har brukt...herlig vinterstemning!

Scrappelise sa...

Ååå, du må ha en fin tur, kose deg, suge til deg inntrykk, ta masse bilder!!! Og kom hjem og fortell, fortell!

Filharmonica sa...

Nydelig kort og LO Hilde :-)
Riktig god tur over there.. kos deg masse, og husk på å klemme Tim Holtz fra oss..hehehe

May-Britt sa...

God tur til Los Angeles Hilde,kos deg masse.
Klem
May-Britt

HegeT sa...

Så flott LO. Herlig bilde av deg....

Håper du får en alle tiders tur "over there".
At dere får sett og shoppet masse fint.

Gleder meg til reisebrev og bilder....

klem
HegeT

Tereza Crump aka MyTreasuredCreations sa...

love all the layering on the card!! is that chair an overlay??? gorgeous work!! so shabby so distressed so beautiful!! :)

elin sa...

Du lager utrolig mye flott!! Er stadig innom og beundrer, men dessverre ikke like flink å kommentere. Skal skjerpe meg.
God tur til unaiten...sååå spennende! og for en opplevelse det må være. Håper du legger ut litt bilder så vi kan få se litt. ;-)
Kos deg!

Anonym sa...

Hei! Jeg syns du skal legge ut masse bilder av Simen. Sånne pinlige bilder som han ikke vil at andre skal se, men som alle vil se!! En Blogg full av bilder av Simen<3 Han er rar, men det går greit!

Bendichte sa...

Ha det strålende i Los Angeles - and CHA! Nydelige og inspirerende kort og layouter i din blog, Hilde!
Derfor en liten sak til deg i min blog!
Du er nok fremme nå...enjoy!

Anonym sa...

Ha en fantastisk tur...nyt det og kom hjem med masse fint til butikken.
Og som vanlig....det du har laget er fantastisk flott.
Stikker ned til Mona i butikken i dag, har en kalender jeg må ha gjort ferdig...skal ikke kjøpe noe....tror jeg...
Gleder med til å lese reisebrevene dine.
Klem Trine

Gro aka emrille sa...

Åh - god tur!!!
Kos deg masse - se masse - shop masse - lær masse!!!
Og gjør litt ekstra for oss som ikke får være med også:)

Klem fra Gro

Lula sa...

Den loen om deg selv er virkelig noe av det lekreste jeg har sett på lenge *dånerlitther* Nydelige og harmoniske farger!

PS Og neida...jeg er ikke missunnelig på Anaheim....

Linda sa...

flott layout og nydelig kort, likte eldig godt de grønne fargene du har brukt på kortet.

lenislenis sa...

Underbart ljuvligt kort!