torsdag, januar 29, 2009

Et bilde med utsikten vår fra hotellet!

Meg og Teresa Collins



Et bilde tilslutt av noe av utstillingen til Tim Holtz




Last night in California!


Da har vi kommet til siste kvelden i Anaheim. I morgen vender vi nesa hjemmover.


Har handlet masse fint inn på messa!! Gled dere alle sammen!

Anita og jeg har i kveld vært en tur i Disneyland. Det var det utrolig flott! Har knipset mange bilder.. men ikke lastet de inn ennå.

I kveld har vi spist på Bubba Gump!!

For et herlig sted, og bare måten vi fikk servert maten på!!

Må bare prøves hvis dere får mulighet!!


Akkurat nå har jeg en liten "pause" fra pakkingen.... eller dvs...det går ikke i pakking, her er vi mer over på å "stappe".....håper bare jeg har plass til alt..hihi... vi har jo handlet pittelitt, og fått noen vareprøver.....


See you back in Norway!!

6 kommentarer:

HegeT sa...

Blir spennende å se hva som kommer i butikken utover våren.... Kanskje jeg må få med meg MaritO og ta en tur og titte.....

Høres ut som du har hatt en fin tur, med masse intrykk og nye ideer...
Håper du får plass i kofferten til alt... ellers får du sende noen pakker hjem til deg selv....eller betale "litt" i overvekt....

klem
HegeT

Rita K sa...

Oi, tror du har hatt det veldig bra! Du kommer nok hjem med masse inspirasjon, som du vil dele med dine stempel-venner, håper jeg. God tur hjemover, og vælkømmin hemmat da ;-)

Eli sa...

Hallo på deg....

Du som har fått med deg det nyeste, har du noen stalltips til hva min koffert MÅ innholde når jeg er tilbake om 14 dager???? Er det noe nytt og spennende jeg bare MÅ ha????

God tur hjem!

Desiree sa...

Ikke misunnelig ikke misunnelig ikke misunnelig... tror du det hjelper å si det mange nok ganger, så funker det???? ;)

Klem fra Desiree

Heidi sa...

Så utrolig gøy å se disse flotte bildene fra turen deres. For en vidunderlig tur du har hatt. takk for at du delte disse bildene.

Klemmer fra
Heidi

Maren sa...

Ser ut som at dere hadde en helt fantastisk tur!! Skjønner godt at det var litt av en opplevelse ja!