torsdag, januar 01, 2009

Godt Nytt År!
Da er i inne i 2009. Nytt år og nye muligheter. Har ikke mange nyttårsforsetter, men noen forhåpninger og forventininger finns jo.
Januar bringer på mye for min del. Først og fremst gleder jeg meg til det første treffet vårt i det nye året. Vi skal ha et lørdagstreff igjen, og det skal bli gøy å treffe igjen alle mine scrappevenner!
Så fyller min eldste søster 50 år, så da blir det en heidundrande fest i midten av måneden..
og i slutten av mnd reiser jeg til USA. Gleder meg masse til turen, det blir en opplevelse uten sidestykke regner jeg med!
Har i dag laget noen nye kort som jeg skal ha til utstilling i butikken,Stemplene kommer fra Stampavie og finns i butikken vår på Gjøvik og i nettbutikken:





Siden under her er laget med Hambly som bakgrunn.



Så til et bilde fra i vår , av Hedda og Simen. Arkene jeg har brukt her er fra Maja Design og MME.


Så til min blog candy
Vinneren
er
.
.
.
.
.
.
.
send meg adressen din, så vanker det en liten CANDY i posten om ikke så lenge.
{hilde.roisehagenkrølalfadåtnorgespost.no}



12 kommentarer:

Beate sa...

Du lager bare sååå mye kult!!

Ønsker deg et godt nyttår.
Klem fra Beate

Heidi sa...

Innom for å ønske deg et riktig godt nyttår.
Fantastiske kreasjoner siden sist også ser jeg!
Og tur til USA????? Heldiggris!!

Klemmer fra
Heidi

neeta sa...

Utrolig flotte lo'er og kort!:)

Godt nytt år!

Vibeke sa...

Så morsomt at jeg vant blogcandyen din!!! Tusen takk:)

Sender deg adressen min nå jeg:)

lenislenis sa...

HÄrliga kort du gjort! Kanonfina!
Jag önskar dig ett Gott Nytt År!

T:o)ve sa...

Nyyydelig arbeid Hilde! Digger stilen din vettu ;o)
Ha et afbelaktig godt nytt år!

Marit sa...

Atter en gang nydelige kort fra deg :)

Vil bare ønske deg godt nytt år og gleder meg til å se alt det flotte du kommer til å lage i 2009 også :)

Kjersti sa...

Kjempesøte kort - og så mykje spennande som skal skje framover for deg.

2009 vert nok eit godt år!

Godt nyttår! :)

Vibeke sa...

Tusen takk for en flott pakke!!! Den ble jeg stor fornøyd for:):)

Monique sa...

This is fantastic. Your cards are gorgeous. I really love the distressing, the colour combination and your colouring is fabulous!
xx Monique

Kristin sa...

Nydelige kort!

Tindaloo sa...

....*dååne* Så nydelige kort! Fantastiske detaljer :)