søndag, januar 11, 2009

Helga er over!
En aktiv helg med jobb og treff.
Har hatt besøk av Siv i helga, Vi har storkost oss og ledd masse, av både ett og annet. Ruset på lim og malevann!! hihi!!!
Jeg fikk ikke gjort så mye av scrappearbeider på alle disse timene, men slik er det jo når man både jobber og er med på treff.
Har fått laget et kort, med god veiledning og hjelp av Berit. Stemplet er fra Whiff of joy og er malt med distress.



Så til det andre jeg laget. En side av Sondre. Får ikke helt fram alle detaljer på denne, pga at det ikke var godt nok lys.




Her er et kort jeg laget for butikken før helgen. Gudrun Loennecken har tegnet noen stempler for oss, http://papirbloggen.blogspot.com/.
Stemplene finner du hos oss på Gjøvik og i nettbutikken: http://www.happyhobby.no/



Ellers har jeg mottatt flere forskjellige awards de siste dagene og ukene.
Disse takker jeg veldig for, det er bådde hyggelig og smigrende!!
men jeg må få komme tilbake til hvem jeg vi gi dem videre til, når ting roer seg litt her!



11 kommentarer:

Torill sa...

Så flott!!! Skikkelig hærlige ting du har laget!! Arti med treff da!!!

Hildegunn sa...

Lekre kort du har laget! Det snømannstemplet var jo helt knall! Flott fargelagt også!
Loen var kjempetøff!

Ønsker deg en flott uke!

Lene S sa...

Nydelige saker som vanlig Hilde! :o)

Lene sa...

Her er det alltid utrolig nydelig saker å se på!

Ligger en award til deg i bloggen min:)

neeta sa...

Så nydelige kort og lo'er, finner alltid så masse inspirasjon når jeg tittet innom bloggen din, Hilde!:)

Den snømannen Gudrun har tegnet var utrolig søt! Tror jeg må ta meg en tur til Førde snart;)

Ønsker deg en kjempefin uke!

Sylvia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sylvia sa...

Gorgeous cards and a beautiful scrapbook page! I always adore all your amazing work!
Thanks for sharing all your talent with us!!
Love Sylvia

Pia sa...

SÅÅÅ flot alle de ting du har lavet, skønne farver og så flot pyntet

{ Kristina } sa...

Nydelig layout og kort! :)

Marte sa...

Tusen takk for hyggelig kompliment, og tusen takk det samme! Kortene dine er jo i en helt egen liga! :)

Ha en fortsatt fin kveld! :)

Pimmi sa...

Supersnygga kort och underbar LO, vad läckert det blev med kartongen i bakgrunden på Lo.n /Emma