onsdag, januar 07, 2009

Hoppsann og heisann!!
Onsdag, og midt i ennå en uke. Her flyr dagene avgårde og jeg prøver å henge på så godt jeg kan.
Har styra med nytt pass denne uka.... ..... puhhh... men i dag skal det omsider være i orden, så da får jeg bare vente på at det kommer tilbake i posten....
Eller kan jeg fortelle at sommerfuglene har landet, i magen min!! eller landet og landet.... de flyr stort sett rundt omkring!!
om 2 uker reiser jeg til USA, en liten "svipptur" til L.A... derav alle somerfuglene!!
Så nå holder jeg bare på å planlegge hvilke kofferter som rommer mest! For vi er blitt lovet shopping, Crazy shopping!!!
Skal treffe lommekjente Tina derborte, som forøvrig er kona til sjefen min.
og jeg har skjønt det slik at hun vil guide meg og Anita slik at vi får mulighet til å svi av noen dollar!!
Til helga er det lørdagstreff i butikken, med storinnrykk!!! Gleder meg til deg!! Det er alltid så hyggelig med disse treffene, mange trivlige damer som jeg er veldig glad for å ha blitt kjent med!!
Så til siden under her. Bildet er et skolebilde tatt av Simen, som er russ denne våren!! Ei spennende tid han har foran seg!
Jeg har brukt ark fra Makingmemories, Kraft kartong, di pynt og bokstaver fra Tim Holtz, MM. Og frimerker, samt merkelapper fra en gammel bukse!
Ha en fin uke alle som titter innom!!

16 kommentarer:

Siv Anne sa...

Denne var bare skikkelig tøff, med mye passende russestæsj

Monica sa...

Oh - du skal til USA - da skjønner jeg hvorfor du har sommerfugler i magen!
Og så kul russe-LO!! Har de fått lua allerede hos dere? Jeg går bare og tripper i spenning mens jeg venter på at Chris skal få sitt utstyr så jeg får knipset en haug bilder. (det må de jo finne seg i når de har scrappende mødre *fnis*)
Gleder meg masse til lørdag!!

T:o)ve sa...

Herlig russeside! Masse kule detaljer og en skikkelig kul russ også ;o) Du verden som tiden raser avgårde...
Heldige du som skal 'over there'!

Kaia sa...

Kult bilde og nydelig LO.
God Tur til Uniten. Det blir nok moro. :o)

Scrappelise sa...

Flott! Kule detaljer (som vanlig) Gjennomført tøff hele vegen!

Pimmi sa...

Jättefin Lo, läckra dekorationer och detaljer Emma

HegeT sa...

Håper at passet snart er på plass, og jakten på koffert kan fortsette....
Bare husk at stor koffert = masse scrappeutstyr = overvekt på flyet..
Det opplevde vi nemmelig når vi var der i november.....og måtte pakke om koffertene, foran skranken, mens folk sto i kø bak oss og ventet.....*svett*....
Men guriland, turen og opplevelsen var verdt all svette, søvnløse timer og alle pengene vi brukte...

klem
HegeT

Heidi sa...

Dette var knallstilig!De gutta dine må jo ha det flotteste fotoalbumet i hele værden

Klem fra
Heidi

marita sa...

Kos deg skikkelig i USA Hilde:-)
Har ei som er russ her også, men de har ikke fått utstyret sitt ennå. Bilder blir det nok dårlig med. Hun er som sin mor-liker ikke å bli tatt bilde av:-)

God tur!!

Madam sa...

Wow... skikkelig kul LO!

Mariannes Kort og Stempling sa...

Stilig LO;-) Bare si ifra hvis du har plass i kofferten - jeg er klar!!!! LOL

Trine sa...

Hei på deg.
Det ligger en award til deg på bloggen min.

roterommet sa...

God tur og happy shopping.

Angelo sa...

Her er det alltid masse inspirasjon å hente! Nå har jeg en award til deg i bloggen min. Jeg håper du tar imot!

Klem, Kristin :)

Hege sa...

Hei du!
Det ligger en ting til deg i bloggen min ;-)

lillis70 sa...

Läckert!!!
Mycket fina Layout´s du gör!