lørdag, januar 31, 2009

I'm "well hjemme" i Norge!!
............etter en uforglemmelig tur i USA. Har hatt en opplevelse for livet, som jeg aldri vil glemme.
Fått mange nye venner og truffet igjen noen "gamle" scrappevenner!
Vil få takke Tina og Sissel for guiding og god hjelp til shopping! Uten dere hadde vi vært "lost" og kun funnet Target.... plastikk kortene gikk til tider varme i selskap med dere...hihih.... vel.... vi fikk til å handle på egenhånd også... men det var godt å ha hjelp til hvor vi skulle handle.
Bildet over her viser en Make and Take som Anita og jeg var med på. Merket er Quick Quotes, og noen av deres ark vil vi snart få inn i butikken.
Så er det Anita da... Jeg har truffet en venn for livet. Sitter egentlig nesten med tårer i øynene når jeg skriver dette. Det er lenge siden jeg har ledd så mye.... både av egne flauser .... og av alle Anitas ablegøyer...for å si det sånn så tok det oss kun et "kvaketer" å finne hverandre....
Vi var rett og slett en veldig god match, og jeg håper det ikke går alt for lenge til vi møtes igjen!!
Bildet viser anita i fast positur etter en handlerunde....
Jeg har hatt en uforglemmelig tur med deg Anita, kunne ikke greid meg uten deg...
Stor klem til deg fra meg!!!!

Her et bilde av Tina , Sissel , Anita og meg selv fra et besøk på Bubba Gump... nam nam..her var det nydelig mat.

Anita og jeg måtte selvfølgelig en tur til Disneyland ettersom vi bodde rett ved siden av.
Her traff vi MikkeMus.



Så Hadde vi en "norsk" aften på The CheeseCake Factory. Her ser vi Trude, MayLiss og Mari fra Scrappejungelen. Mona og Linda fra Papir i Hjertet samt Anita og meg fra HappyHobby.
En uforglemmelig kveld med masse latter..... Ta en titt her også: http://ladybugen.blogspot.com/

Og Anita...jeg vet at du liker dette bildet så godt... så derfor syns jeg du skulle få dette på nett!!.... Du var jo så glad i å snakke med denne "figuren" *fnis*


Et bilde av Hotellet vi bodde på.... Ambassy Suites. Flott hotell midt i smørøyet.. Med kort avstand til messa og Disneyland. og alt annet vi kunne tenke oss.



Så er det meg da, her et bilde utenfor messa, en dag vi ble evakuert..... pga...vet ikke hva....det gikk ikke lang tid da, før vi fikk komme inn igjen...



6 kommentarer:

Sonja sa...

Kjekt å få se litt bilder fra turen!
Ser ut som dere har hatt det kjempefint (",)

Fatima sa...

Høres ut som du VIRKELIG har kost deg. Gøy å se bilder fra turen

Kjerstin sa...

Stilig! Veldig gøy at jeg kjenner Anita litt her "hjemme fra Fitjar" og fra happy Hobby på Leirvik - verden blir liksom så liten på nett! :D Hørtes ut som en fantastisk tur!!!! Tipper dere lever lenge på den! :)

Kari sa...

Det er den store drømmen å få dra på en slik messe engang. Er det åpent for "alle" eller må man være tilknyttet en butikk?

Kari :-)

Linda sa...

åååå guri så morro det ser ut som dere har hatt det! wow!
gøy å lese :)

Anonym sa...

Velkommen hjem :)
Ser ut som dere har hatt en utrolig fin tur, gleder meg til å komme innom butikken og høre mer om hvordan dere har hatt det.

Hilsen
Ann Kathrin ;)