mandag, januar 26, 2009

Lost in L.A.....????
.....................neida, slett ikke!!!!! Vi er ikke tapt hverken bak ei handlevogn eller noe annet!
Nå er vi ferdige med 2 dagers shopping.. Og hverfall for meg er USA overveldende!!
Har shoppet masse... så vi får håpe jeg har plass til alt hjem igjen!
I dag startet messa. Og ja, overveldende den og!!! og det det kommer masse nyheter på scrappefronten.
Først et bilde fra Chocolate Factory......yummi!!! Var ikke inne der og handlet noe...men gud så delikat det så ut!!!!
Så et bilde fra en "ekte amerikansk rapper".... fnis........
Første dag på messa og jeg har vært med på en "make & take".... Vi suger til oss alt av nyheter og ideer!!






Tim Holtz
Ja nå har vi endelig truffet han!!!! Vi hadde mulighet til å se Paris Hilton, men valgte å nyte atmosfæren og kreativiteten til Tim Holtz i stedefor.....pussig.......hihi....... jeg og Anita er vel en større fan av Tim enn av Paris............
Han er etter vår mening verdt hele besøket i dag!!!!
For de som har opplevd han tidligere er det kanskje ikke så stort, men for oss er han en guru!!!



Vi sees plutselig!! Vi har en jobb å gjøre..... se igjennom alle scrappekatalogene vi har fått!!!
"stakkars oss"
hihihi



17 kommentarer:

Sonja sa...

Åhh så dere koser dere!

*missunnelig*

Fatima sa...

Jeg er så USA "syk" Høres ut som du koser deg. Å velge mellom Paris Hilton og Tim Holtz ? Paris hvem er det ?

Mariannes Kort og Stempling sa...

Åhhhh så rått og treffe Tim "the man" Holtz ;-) Høres ut som en super tur, kos dere resten av uka !!!

May-Britt sa...

Åhh så heldige dere er,kos dere resten av uka.
Hilsen
May-Britt

{ Kristina } sa...

Å, han er en guru ja. Så heldige dere er! :D

Eli sa...

Å, jeg synes nå ikke synd på deg da, Snuppa!
Tror du har det helt topp jeg, gleder meg til å se alle dine ideer når du kommer tilbake. Er jamen glad jeg er innom dere med jevne mellomrom. Er jo litt "hjemme" der jeg vettu. (nei, vi er utsolgt for den, he,he,he)
Og du har jo truffet helten, det er jo stort bare det!

Ha en fortsatt god tur, og kos deg!
ps. Hvis du har noen gode ideer til noe jeg bør kjøpe meg av utstyr over ther så si i fra til meg er du snill!!!

Klem fra

Eli

Rita Kjølvang sa...

Huff, dette ser skikkelig kjedelig ut Hilde, skjønner ikke at du gidder.....
Åneida, skulle gjerne vært der sjøl, du er en HELDIGGRIS ;-)
Klem Rita

HegeT sa...

Åhhhhh......
Hørres ut som dere har et ganske tettpakket program....
Kos dere masse og nyt, og sug til dere alt dere kommer over som er verdt å bruke tid på.....


klem
HegeT

Rita K sa...

PS! er visst noen vi kjenner godt som har tenkt seg på kino i kveld... :-)

mo9ca sa...

Huff ja... stakkars dere som må kikke gjennom alle katalogene... *knis*
Ser ut til at dere har det helt fantastisk der borte - kose dere masse mer!!
*klem*

Scrappegal Sørlending sa...

Du har fått en award av meg.... Sjekk i bloggen min! :)

Heidi sa...

Åhhhh...høres ut som om du har det supert Hilde!!!!!

Kjeruben sa...

WOW! Du har det virkelig toppers skjønnar eg! (og eg er ikkje det grann missunnelig.. neeeei da ;-D)
Ønsker deg ein fortsatt fin tur!
:o)

Anonym sa...

*sukk*....ikke misunnelig jeg...neida....er så trivelig her hjemme i kulda så....

Koooooos deg fortsatt HIlde....og ta nå med alle katalogene hjem så vi får se vi også..*SSS*
Vinterklem fra Dokka

Anonym sa...

Så bra at du koser deg...hadde vel ikke forventet noe annet hi hi.

Gleder meg til du kommer hjem og "deler" alt du har opplevd og sett med oss andre.
Kos deg glugg ihjel videre.

Klem fra Mona

Binna sa...

Du er så utrolig dyktig - jeg lærte masse av deg da jeg var på kurs hos deg på hobbyhimmelen.
Ligger en award til deg hos meg:)

Ingun sa...

Heldige dåke er.
Snakka med Anita i butikken på Stord i dag. Ser ut som dåke har hadt ein drømmetur.