søndag, februar 15, 2009

"Engler", Valentine og barnedåp!
En herlig blanding av mye rart...Laget på treffet i går.
"toten angles"...fnis... fra venstre min bror, Sondre og Anders(min søsters sønn)
Fikk en kommentar på dette bildet i går på treffet.... broren din må da være liten..... han kan da ikke være mer enn 1,60..... og ja, han ser liten ut her.... men det skal sies da at min sønn er 1,90 og Anders er 2.,06..... Ikke rart at en stakkars onkel ser liten ut blandt disse gutta.... han er nok oppimot 1,80 tror jeg.

Så til dagens begivenhet. Vi skal i barnedåp, Emeline skal døpes. Her er en side jeg har laget til hennes album.
Siden er inspirert av Ingvild Bolme og mange av hennes arbeider...
Så tilslutt en valentinesgave jeg har laget i år.


Ha en fin søndag!


9 kommentarer:

Liten scrapper sa...

Kjempe fine ting og takk for et hyggelig treff! Jeg og Marie koste oss masse;) Men så var det noe jeg skulle spørre deg om som jeg glemte: Hvordan tegnet du den sykanten som var på det baby-kortet? Det så jo ut utrolig ekte ut! Bruker du en spesiell penn? Pleier du bare å tegne sy-kantene som er på kortene dine?

Hilsen Merethe

Lene sa...

Absolutt nydelig!!!

Ha en flott søndag!
Klem

Kirsten sa...

Takk for supert treff igår! Loene dine er superkule! Men tør du å legge den ut her i tilfelle heklekjærringa fra Tyrkia ser hva du har gjort da? fnis

Hanne sa...

Tusen takk for kortet! Det var utrolig fint :- )

Moia sa...

Takk for koselig treff i går, og du har vært produktiv også. Ha en koselig søndag. Klemz fra Moia

Eli sa...

Englene var på den første LO`n går jeg ut fra hehehe. De var nydelige begge sidene dine Hilde, og det hjertet var også koselig.......

Klem fra meg :)

Kaia sa...

Nydelige Lo'er med flotte detaljer.

Ha en fin uke :o)

Karin B sa...

Vilka underbara layouter!

Kram

lillis70 sa...

Så vackert hjärta!
Layouten är också bara så vacker!