søndag, februar 08, 2009


{Ja, det er VINTER!!}
Og det må vi nok bare godta, men det hadde vært helt greit om det sluttet å snø snart..... for det skal jo på et vis smelte igjen en gang også..
Det eneste jeg liker med vinteren, er alle vinterLO'ne jeg kan lage... elsker å lage vinter LO'r.
Har laget en LO denne helga. Lekt meg masse med gesso, Craclepaint, søm og blekk. Ble aldri så mye griseri og det måtte tørke over natta, før jeg kunne gjøre den siste finpussen.

Litt detaljer fra LO'n Har brukt Craclepaint,Metallic Brushed Pewter... etter at den tørket har jeg "sølt" litt Distressink, reinkers, Vintage Photo og gnidd det utover med en fille.

Nok snø???? Alt er diskutabelt... kanskje spesielt her i vår familie... hvor vi har to snowboardfrelste gutter... Simen f.eks , jubler hver gang det snør og er på snøbrettkjøring flere ganger i uka.... mens jeg, kunne gjerne vært foruten... lengter etter lave sko, fuglekvitter og varmende solstråler.
Slik ser det ut hos oss for øyeblikket!!


og det snør enda...............................




Så er det en ny uke foran oss, og nye muligheter..........Grip dem!!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Helt nydelig LO :)

Er omtrent like mye snø her som hos deg ser jeg. Vil ha sol og vår og varme jeg også...

Håper du har en fin morsdag :)

Klem
Ann Kathrin.

Pia..... sa...

Hej..så fint..jätteläckert du skapar..PIA

Jonna sa...

Virkelig en lekker LO med mengder av flotte detaljer.

May-Britt sa...

Så nydelig LO du har laget Hilde,kos deg i snøen;-)
Klem
May-Britt

Kaia sa...

Nydelig LO, og for noen herlige detaljer......

Vi har en del snø her også, men plutselig blir det mildt og regn, så her nyter vi snø og sol så godt vi kan.

Selvsagt hadde det vært deilig å gått i flip-flopper og shorts (i Egypt), men det kommer det og.
Ha en super søndag :o)

Wildärtan sa...

Underbar layout!
Om vintern kan man ju åka skoter... ;-)
Kram!

T:o)ve sa...

Jeg er nok enig med deg jeg,- tar småsko fremfor beksemsko! LOL!
Ha en videre fin morsdag :)

papirdilla sa...

Du lager så fine LOer at til og med jeg får lyst til å prøve meg!

Det er forresten like mye snø på andre sida ta Raufoss..

Ha en fortsatt fin morsdag(kveld)

Hanne

blondie sa...

det der var skikkelig fint ! du er skikkelig flink, jeg fikk ett du hadde laget til konfirmasjonen min. det var kjempe fint! :D