torsdag, februar 12, 2009

Min frykt.......................
Da er det på tide med min personlige LO. Etter en oppfordring fra Salte om å lage personlige LO'r, hadde jeg tygget på denne en stund. Og etter at jeg laget den har den ligget like lenge...for å modnes.... ikke for at dette er så hemmelig... men det er litt personlig....
DEt er slettes ikke noe hemmelig, som jeg ikke snakker om...
Jeg er veldig åpen om denne prosessen, og etter flere års tenkning veldig sikker på valget mitt.
Er nemlig i startgropen av en prosess som berører meg, og også min familie. Jeg har blitt oppfordret av sykehuset på Lillehammer om å gå gjennom et genprogram og ta en gentest...og frykten min er dårlige gener i henhold til kreft! Mange i min familie er involvert i denne prosessen, av den enkle grunn at de selv har hatt kreft...
Har i det daglige et avslappet forhold til dette, men det ligger selvsagt langt "bakideretsted" og murrer litt....

Teksten sier: Min frykt.... for cancer, og jeg kan ikke se bort og tro at jeg ikke har dårlige gener....



.........men....jeg håper!!!


Takk for at du titter innom!!







10 kommentarer:

mari sa...

kjempeflott og sterk layout!
Jeg må også bli flinkere på det å scrappe de "iikke-så-kjekke-tingene"

Familien min har visst også et slikt spesielt gen, som gjør at nesten alle damene i familien på farfar sin side har hatt brystkreft. Tanta mi var og sjekket seg for det genet, og da sa de at dersom vi (jeg og søsteren min) hadde hatt det, hadde det vært såpass svakt at det hadde ingenting å si...får stole på dem da:)

klem!!

Pia sa...

Fantastisk layout med så mange lækre detaljer og dejlige farver, supert

Fatima sa...

Sterk LO Hilde. Livet er en rar ting......
Du er så flink med detaljer på de tingene du lager.

Filharmonica sa...

Utrolig flott LO Hilde! Og et sterkt "budskap" - den ble så absolutt personlig..
Vi sees på lørdag :-)
Kanskje jeg skal lage min første LO da :-))

Filharmonica sa...

Utrolig flott LO Hilde! Og et sterkt "budskap" - den ble så absolutt personlig..
Vi sees på lørdag :-)
Kanskje jeg skal lage min første LO da :-))

Anonym sa...

Virkelig sterk og flott Lo du har laget, Hilde.
Klem, Ann Kathrin.

Carrin sa...

Utrolig flott og sterk LO!!

Linda sa...

flott og sterk lo! mye tanker bak denne når den ble scrappet ja :klem:

Eli sa...

Måtte bare sende deg en stor takk til dere, både deg og Mona dor verdens hyggeligste treff, kosa meg skikkelig sammen med dere.

Klem til begge

Salte sa...

Kjære Hilde.DEt er godt å oppleve åpenheten din. Jeg blir inspirert til å lage flere personlige layouter selv også. Klem