mandag, februar 02, 2009

{Vinter!!}
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
Jo da, det er helt greit med vinter.... og jeg er godt vant med vinter her hvor jeg bor. MEN....når jeg nå har vært en tur i USA og har kunnet gå i lave sko og kortebukser en uke, er det litt vel overgang for meg..... Når det da samtidig kommer over en halv meter snø mens jeg er borte..... i tillegg til den snøen vi allerede har.... ja da syns jeg det begynner å bli nok!!!!.................. når det også i tillegg er så kaldt som nå..... -24 grader...... jupp du hører riktig.... da er det nok for meg.... lurer på om jeg skal flytte til varmere strøk jeg...... Det har vært veldig mange kalde dager syns jeg denne vinteren.....
Bildene under her er noen bilder fra en tidligere vinter her hos oss, da jeg ikke har tatt noen bilder av all snøen vår...
kanskje jeg burde i morgen..........




3 kommentarer:

Heidi sa...

Hey...her på Gjøvik er det "bare" -16....fnis...så du kan jo flytte hit :))

Glad for å ha deg tilake til Norge, og skal stoppe innom en dag så vi får skravlet litt :)))

Stooooooooooor klem

Heidi sa...

Hærlige snøbilder - perfekte for scrapping spør du meg

Klem fra
heidi

Dokkaekspressen sa...

Så fint å ha deg innaskjærs igjen Hilde.
Venter spent på å se alt det nye du har bestilt til butikken...ikke minst på arkene fra Graphics45 og goodisene fra Tim.(ja jeg har jo skjønt at du har blitt på fornavn med enkelte "over there"
Håper også du vil demostrere alt det nye du har lært på treffet på torsdag. (må se om jeg klarer å få dag i sånn derre luft på boks du snakket om....)

stikker en tur innom butikken i morgen før jeg skal dit du vet...

Varm frostklem fra Dokka-ekspressen