mandag, februar 23, 2009

{Vinterferie, sol, sykdom og Whiff of Joy}
Ja, da er jeg her igjen..Vi har kommet til vinterferie her i distriktet og guttene i huset har fått noen etterlengtede fridager. Eldstemann har allerede utdnyttet den godt og vært på Hafjell hele helga. I dag er han på vei til Oslo på konsert...... og så kom russekortene hans i dag.... det var gøy, og det må selvsagt scrappes etterhvert.
Yngstemann er av den litt mer avslappede typen, i dag har han nok ikke gjort stort... tror han lever på noen "lettfargede" skyer om dagen, og da trenger man vel ikke gjøre så mye...fnis....
Resten av familien henger kun i stroppen... Vi har vært syke begge to, jeg er faktisk ikke på to bein igjen før i dag.. og det etter en hel uke i senga.... har dog vært hos legen og fått litt medisiner, så nå håper jeg det snur snart... Det er liksom ikke helt tak i meg....
Vi skulle egentlig har vært på fjellet med noen venner i helga, men det måtte avlyses..sånn er kjedelig.
Det har heller ikke blitt mye scrapping naturlig nok..... men i dag har jeg ferdigstilt et kort jeg startet på for en stund siden...Satte det sammen til å passe perfekt til en utfordring hos Whiff Of. Joy.
De er ute etter gjestedesignere, så hvorfor ikke slenge seg på!!!!
På kortet har jeg brukt en blanding av mange nyheter som er kommet og kommer til butikken i disse dager. Jeg har brukt ark fra Pink Paislee, diecuts fra Quick Quotes Journaling , krone stempel fra Delish Delight.







Takk for at du titter innom !!!


14 kommentarer:

Sylvia sa...

Wowwwww Hilde!!! Another gorgeous creation! I sooooo love your cards - they are always little pieces of art! Good luck on the Guest DT call (if I were Katharina, I would choose you!!!)
{love}
Sylvia

Monique sa...

Hilde what a wonderful card!! super colors, layout and colouring

xx Monique

Veronica sa...

Så nydelig det ble! Flott med de kontrastfylte papirene, og nydelig fargelagt:) Herlige detaljer!

papirdilla sa...

For et flott kort,Hilde. Nydelige farger og papirer.Du har virkelig lagt inn en god "søknad" på utfordringa! Godt at du føler deg bedre. Nå må jeg en tur innom butikken snart,vet du:)
Klem Hanne

Eli sa...

Så fint kort du har laget, Hilde! Liker det!!!

Håper du er frisk igjen!

Klem

LizzyWizzy sa...

Love the card Hilde!
Its gorgeous, nice distressed look.
Really great!

Vibeke sa...

Skikkelig lekkert:)

Kjerstin sa...

Utrolig gjennomført, nydelig kort!! Likte alt, men hengte meg opp i arkene i bunn oppå hverandre som var så ulike - det skal jeg også prøve! ;)

Heidi sa...

For et lekkert kort!!!
Masse små, herlige detaljer.

neeta sa...

Dette kortet var så herlig!! Jeg liker så godt dette motivet, og fargene og alt er nydelig:)

Håper du snart blir bedre! Klemmer fra Anita

Vicki (basement stamper) sa...

What a sweet creation!! Lots of fun embellishments on the gorgeous card! TFS! :)

Ellen Karin sa...

Nydelig bidrag til utfordringen. Lykke til. :)

Cardmaking Galore sa...

Stunning card - i love all the details on your card. Have become your follower

Naoual sa...

Fab card, gorgeous creation! Good luck with the call!!

xx Naoual