fredag, mars 20, 2009

Bare kort innpå her fra et hotellrom i Oslo.
Alt begynner å bli klart for messe i morgen.
Vi, undertegnede og sjefen har jobbet som gale i kveld, og er snart klare til at kundene skal strømme på kl 10.00 i morgen.
Masse nyheter er på plass på standen vår!
Stedet er Exporama, Hellerudsletta..for den som ennå ikke har fått det med seg!!!
Ellers har jeg en blogg jeg har lyst til å vise dere!!!!!
Min gode venninne Rita, som introduserte meg for stempling for mange år siden har nettopp laget seg blogg..
Ta en titt innomm henne!
God helg alle sammen!!

4 kommentarer:

Hege sa...

Kos deg på messe i helga!

papirdilla sa...

Dere hadde virkelig laget en fin stand til messa, Hilde. En av de beste og mest oversiktlige, synes jeg. Du hadde visst ingenting å være nervøs for!
Klem,
Hanne

Inas lune hjørne. sa...

Håper dere hadde en flott helg på messen.

Men du, det stempelet du har på siden din her, selger dere de i butikken?

Miaa sa...

Tänk om jag kunde komma till denna mässa, också! Jag får hålla mej till Göteborg och Nordiska Stämpel och scrap mässan... och lääängta till i höst... Fast nu vill vi ha vår och sommar förståss!
Tänk vad jag blir inspirerad av dina alster! Just nu ska jag snart göra en "sagokista" av en skokartong, och även om det inte finns något speciellt kort eller LO jag tänker på, så är hela din stil en stoooor inspirationskälla till kistan! Tack så mycket!
MVH Miaa