fredag, mars 06, 2009

{Go hælj!}
Har lenge fundert og planlagt å lage noen "blomsterpotter".. Etter at jeg så disse i bloggen til Mo9ca. Hun er ufattelig dyktig på en stil jeg elsker, og jeg henter masse inpirasjon hos henne!
Ta en titt i bloggen hennes hvis du har lyst:
Pottene er laget av hermetikkbokser, og jeg har pyntet de med bølgepapp, ark fra Maja Design.
blomster, charms,tråd, boksider, blonder og Craclepaint.
Den ene har og fått et stemplet motiv som Gudrun Lonnechen har tegnet.
Ellers vil jeg ønske alle sammen en god helg, og tusen takk til Bendichte
Hun gav meg noen helt nydelige roser på treff i går!
De står så fint på stuebordet mitt.
Det er veldig hyggelig å bli satt sånn pris på, og det er og utrolig koselig å høre at man gjør en god jobb. Vi får et spesielt forhold til kundene våre i butikken.
Med alle treffene og tilstelninger vi har ser jeg faktisk ikke på dere som bare kunder.
Vi er en god gjeng , som er blitt til en "stor scrappefamilie"
Vi deler mye med hverandre, både av tid, erfaringer, oppturer og nedturer.
Masse latter og moro.
Klem til dere alle fra meg!




























15 kommentarer:

May-Britt sa...

Lekkert lekkert Hilde;-)
Digger stilen din.
Ønsker deg ei flott helg.

Klem

mari sa...

Hilde da, du har overgått deg selv!! de var driiiiitlekre!!!!

Filharmonica sa...

Kjempelekre Hilde :-)))
Tusen takk for hyggelig treff i går! God helg!

Wildärtan sa...

Oj så vackert och vilken bra idé! Jag tackar dig och Mo9ca:-)

~Kjersti~ sa...

KJempelekre!

Gro sa...

Så stilig disse var.

Eli sa...

Så nydelige, Hilde, kjempe tips er det. Hvem hae ikke en blikkboks innimellom da?

God helg tildeg.

Håper du blir helt frisk snart

Klem

Anita sa...

Så artige! Så kjekt med nye ideer!
Og du gjør jo alt bare så herlig fint på din måte =)
Ha en fin helg!!!
Klem

Hildegunn sa...

Skikkelig lekre blomsterpotter!

God helg til deg!

Heidi sa...

GOSH...de var jammen flotte!!!!! Nyyyyyyyyyydelige rett og slett!!!

Håper jeg snart får tid til å stikke innom en tur igjen :))

Ha en flott helg :)

Klem

Heidi sa...

Kjempelekkert!

Klemmer fra
heidi

Tereza Crump aka MyTreasuredCreations sa...

these are so gorgeous!! love it!! :)

Maliva`s verden sa...

Hei,skal si du er kreativ og lager mye fint.Gøy at jeg fant frem til deg..Falt også for den gamle døra du har hengende der på veggen...Klem fra Maliva

marita sa...

WoW-disse ble jo bare rålekre da.
God helg fra oppi dalen:-)

Eli sa...

Du kreative sjel, det ligger en AWARD til deg i blogen min!

Klem :)