onsdag, mars 25, 2009

Hei igjen
Først i dag vil jeg vise dere layouten jeg fikk av Mari/Majamor i helga!! http://ladybugen.blogspot.com/
Bildet er tatt på når vi møttes i California i januar. på CHA. Hun laget denne LO'n til meg, og jeg ble bare så glad for den!! Kjempeklem til deg Mari!!!!
Teksten er et kapittel for seg, og den lar vi ligge.... hihihi
Så til en 6x12 side jeg har laget til utfordringen på den nye skissebloggen http://skissedilla.blogspot.com/ Sondre og Martin på bar med oss voksne i Tyrkia..... ser ut som de koser seg!! "on the rocks"




Så til slutt en liten "sneak peek" på kveldens kurs i butikken . Vi skal lage et Vintage
/Shabby Chic bilde til å henge på veggen. Legger ut resten av bildet i morgen!










6 kommentarer:

mari sa...

det var bare koselig!!!!!
Kjempekjekt å treffe deg igjen vennen:)

klem!

Lula sa...

Herlig lo! Liker så godt alle de ulike elementene på siden din som utgjør en helhet! Takk for inspirasjon;)

Og takk for at du vil leke med oss!

Ha en fortsatt flott uke

Salte sa...

Oioi, så kult!! Heldige du som har fått layout om den berømte bestillingen *ler* Var godt å se deg igjen på messa Hilde! Klem

Marit sa...

så kult..og så flott..og så heldig du er :)

Synes forresten at du skal utfordre deg selv med å bli med på utfordringen til artsybloggen denne gangen. Hadde vært så gøy å se deg trylle litt med egen bakgrunn...og jeg vet du kan :D

RitaK sa...

Kanskje du ønsker deg engelsk ordbok med "bestillingsfraser" til bursdagen din? Hehe...

Sofie sa...

Åh, hvor er det sødt med sådan et LO og flot er det;0)
Og hvor er det flot det du selv har lavet, altid så mange flotte detaljer...

Knus