lørdag, mars 07, 2009

Hopp og hei!
Sitter her med et glass med noe godt i, det er helg og jeg bare koser meg.
Vil vis dere noe nytt og noe gammelt...
Først til kort som jeg har laget for butikken for en tid siden.. med stempler fra Stempeldesign.

Så til en LO jeg laget på treffet i butikken på torsdag. Bildet er tatt av ei venninne av Simen, tatt på Hafjell, men det ser dere sikkert.


For noen dager siden fikk jeg noen trykk av Hanne http://fikamu.blogspot.com/
Stemplene er fra Whiff of J0y. Greide ikke å la de ligge så lenge uten å male de.... hihi
Tusen takk Hanne!!
Disse stemplene kommer til butikken vår snart også!!






14 kommentarer:

papirdilla sa...

Venta på å få se disse kortene med babystempel, vet du. De er bare så fine, du har din helt egen nydelige stil! Så fint at du fikk brukt trykkene, du tryller fram noe nydelig av det meste! du vet hvor du kan spørre hvis du trenger fler:) Noe godt i glasset har jeg også. Lurer på om det hjelper på kreativiteten, det hjelper på skravlelysten i alle fall... Nå skal jeg sette meg ved hobbybordet, så får vi se hva det blir til. Fortsatt god lørdagskveld
Klem, Hanne

Liv sa...

Babykortene ble kjempefine. Ja de andre også. Du er utrolig dyktig og det er alltid koselig å komme innom happy Hobby. Kommer jo aldri ut igjen derfra :-)
Har ikke fått brukt hestetrykket enda :-) Men Marita har brukt det....... Skal nok få lagd et kort med det.

papirdilla sa...

Meg igjen, Hilde. Har du sett på bloggen til Whiff of Joy? GRATULERER!!!!!!!! Ikke verst. Jeg får helt angst,jeg
Hanne:)

Malin a.k.a. Boop sa...

Hei Hilde! Superlekre kort! Og du... Grattis ;-)

Eli sa...

Gratulerer som gjestedesigner for WOJ, da!!! Kortet ditt var jo kjempfint da, Hilde!

Kos deg denne søndagen....

Klem :)

Lise Katrine sa...

Kjempefine kort Hilde! Fekk plutselig et litt annet inntrykk baby stemplene fra stempaldesign.. Ser her går rykter om at du er blitt gjestedesigner hos Wiff of Joy, gratulerer! For en ære :)
Gleder meg sånn til de stemplene kommer i butikken!
Klem, Lise

Kim Piggott sa...

Wow your creations are so out of this world wonderful!
Congratulations on your being chosen on the WOJ guest DT well done!
hugs
kim x

Piia sa...

Fabulous cards!!! Those WOJ cards are my favorites!!!!

Kaia sa...

WOW, her var det mye flott å se på ja.
Babykorta/stemplene var kjempefine, og oppsettet ditt er jo så flott.
Whiff of joy korta var også helt nydelige. Kjempeflott fargelagt også.
Ha en fin søndag :o)

Trine sa...

Hei!

Så nydelige kort! Kjempe fine LOs!
Jeg likte blomsterpottene dine! De er bare så stilige! Skikkelig fine pynteobjekt!

Ha en fin søndag!

Lene S sa...

Hallo :o) Vi kommer ikke gjennom på mail til dere, har du en alternativ mail adresse?

Lene

Marita sa...

Som alltid kjempenydelige kort med flotte detaljer.
Har vært innom bloggen din minst en gang om dagen i lang tid nå så fant ut at det var på tide å kommentere litt *flau*
Håper å være med på treff på happy hobby en dag men må samle litt mot først.

Ha en fin uke

mette wad sa...

Rigtige dejlige kort du har fået lavet der, er hel vilde med de søde baby stempler og synes din opstilling er super...

Anne Karin sa...

Åååh! Så fint dette var!