onsdag, mars 04, 2009

Litt kort på en onsdag!
Her er livet i gjenge igjen... Er nok fortsatt litt preget av antibiotika, og stemmen er ikke helt som den pleier, men ellers går detbra.
Har blitt påvirket av flere kunder som har snakket om og laget "konvoluttkort" . Malen finner du i siste nummer av ett trykk.
Selvsagt har jeg måttet fikse mitt på "min måte"... så det er nok ikke like reint og pent som mange andre slike kort jeg har sett.....men har da hvertfall prøvd meg på en variant.
Så to kort jeg har laget med et stempel som Gudrun Loennechen har tegnet for oss i HappyHobby. Liker streken hennes godt!





Fortsatt god uke!!

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Helt utrolig flott!!! :)

stempelhexe sa...

Deine Karten sind wundervoll, einfach schön.

Gruß
Ulla

Berit sa...

Heisan
Flotte kort - og jeg gleder meg til babykorta kommer ;)Utrolig hvor flotte de ble!

Det ligger en liten hilsen til deg i bloggen min ;)

May-Britt sa...

Så herlige kort du har laget Hilde;-)
Ønsker deg en fortsatt flott torsdag.

Klem