torsdag, mars 12, 2009


Vinter fortsatt ja...............grrrr................
I dag har jammen meg snøværet satt inn igjen!!... vi har hatt et par dager med mildvær, sildring i takrenner, sikkert bare for å erte oss opp til å tro at det snart er vår.... men i dag er det altså snørvær igjen..

Slik så det ut for noen dager siden , da guttene måkte hustaket!




En gavepose jeg har laget... den ble fylt med hjemmelaget såpe før den ble gitt bort.


Så fikk jeg en morsom ide da jeg kjøpte et svensk scrappeblad her forleden....

{Mitt liv i tall}
Måtte lage meg en slik side!


En annen ting jeg må fortelle dere:
Jeg deltok i en utfordring hos Whiff of Joy, hvor de skulle plukke ut gjestedesignere.
...... og jeg ble valgt ut til å være gjestedesigner for juli og august.
Tror det var nærmere 300 bidrag til denne utfordringen..så dette var gøy!
Ekstra gøy syns jeg det var at Hanne også ble plukket ut..http://fikamu.blogspot.com/
så vi er da 2 stykker fra lille Raufoss .
Ogås to andre norske ble plukket ut:
Dette blir spennende!!

7 kommentarer:

Berit sa...

En liten hilsen fra den ene snøhaugen til den andre ;)
Og gratulerer med gjestedesign plassen! Utrolig gøy at det er to fra lille Raufoss ja! Sjøl om Raufoss ikke er sååå lite heller vel??
Her er det en slappe sløvedag i dag, men deilig det også! ;)
Ha en fin dag! Og så håper jeg at våren kommer å erter oss igjen snart!

Wildärtan sa...

Grattis - ska bli kul att se hur du WOJar!!

Rita K sa...

Grattis Hilde, så gøy (det sa du ikke noe om i går ;-)Fin pose, hihi...

Linda sa...

der va det møe snø ja! Fikk litt sjokk selv idag da jeg titta ut av vinduet og det snødde *dåne* hadde håpt litt på våren nå jeg også, selv om jeg liker vinteren igrunn :)

kjempe tøff den lo'n da! artig måte å beskrive seg selv, lurer på om jeg må lifte den en gang :) :)
takk for inspirasjon! :)

grautlerer som gjestedesigner hos WoJ! gleder meg til å se hva du lager :)

ha en flotters uke videre
klem
linda

Grethe sa...

Hei hei Hilde.
Grattis som gjestedesigner, kjempeartig!!! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Klart jeg måtte lage noe allerede i går. Ivirig liten Fido jeg når jeg kjøper noe nytt. Dessuten hadde jeg lovet adina at vi skulle drive med slik da hun var hos meg i går så da koste jeg meg og veit du-

Må du ha en kjempekoselig helg Hilde.

Stor godklem fra Grethe

Kjerstin sa...

Utrolig stilig LO!!! Må rappe den idéen jeg også en gang... :)

Jeanette sa...

Gratulerer så mye som gjestedesigner. Blir spennende å se hva du lager!