tirsdag, april 21, 2009

Først av alt vil jeg takke Hanne/Papirdilla for en herlig Award jeg har fått!!
Tusen tusen takk, det varmer! Alltid hyggelig med en slik utmerkelse.
Jeg syns det er vanskelig å velge ut noen å sende den videre til, så denne gangengir jeg den videre til alle dere som er i blogglista mi! Setter stor pris på dere alle, dere gir meg masse inspirasjon!
Så til et kort jeg laget i helga. Stempel fra Whiff of Joy og Inkido! Kortet er laget av bølgepapp, ark fra Crate paper og et ukjent . Pynt fra Prima, Melissa Frances og Tim Holtz.
Kakeservietten fikk jeg på en resturant i L.A. tidligere i år!!
utrolig hva man ber om.....eller det vil si, det var vel Tina som skaffen de til veie!!!
Takk for den Tina!!



Viser her også hvordan kortet ser ut på baksiden. Stemplet har jeg fått laget hos Lisbeth/scrapmagasinet,
Gleder meg forøvrig veldig til neste tirsdag. Da skal jeg på Steffens i Oslo, Hvor jeg skal på kurs med Primadonna Tracie Hudson fra Prima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gleder meg gleder meg!!!!!!!!!!!







7 kommentarer:

Maren sa...

For et nydelig kort! Jeg digger det stempelet!! Muffinsmusen :D

Tessa sa...

knall søtt kort ♥
Jeg også har d stempelet men har ikke fått montert d enda.. glerder meg til å prøve ♥♥

MonaV sa...

Kjempeflott kort Hilde.
Dette så jeg lenge på da jeg kom på jobb i går.
Skikkelig fint med sømmen, også var det så friske farger på det.

Klem

Heidi sa...

Så flott kort Hilde!!!!!! Den musen var jo bare såååååå søt :))

Monica Anderberg sa...

Helt underbart kort! Jag blir så impad av hur du kan få till så fina saker!

Monica at scrapoleket.blogspot.com

scrappefrosken sa...

så utrolig nyderlig kort du har laget!! :) takk for koselig kommentar!! :D

Anne Karin sa...

Åååh! For et utrolig lekkert kort Hilde!! Har sakt det før, og sier det igjen; Du er såååååå fliiiink!!!