lørdag, april 18, 2009

Ja, det er sant!!!!.jeg har fått litt dilla på disse konvoluttkortene....
Måtte lage et til i går kveld.....
Har brukt ark fra My Minds Eye, bling,sommerfugl og blomster fra Prima. halve perler fra Melissa Frances. punch fra Martha Stewart.Roseknopper. Stempel fra Inkido. ellers har jeg svertet med Chestnut roan, Chalk. og sydd med symaskina rundt kanten.







vi også då tipse dere om å ta turen innom Hanne/Papirdilla:
Hun gir meg masse inspirasjon!!!
Hun har laget et bursdagskort til butikken.. Det er bare så nydelig!!!! Hanne er sååååå snill mot oss. Hun gir oss så mange gode ord at jeg blir helt rørt. Tusen takk Hanne, du er en knupp!!!




10 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Gosj!!! Så lekkert!!!
Nydelig pyntet og herlige farger du har brukt.
God helg
Anne

papirdilla sa...

Konvoluttkorta dine er så lekre....
Snoka litt rundt i butikken i går og kikka på ett av dem der. Enda finere å se dem "live":-)

Var jo ikke meninga å få deg til å sippe, da Hilde...*fnis*. Fikk bare så lyst til å lage dette kortet. Bursdagsbarn må jo få kort!! Dessuten koser jeg meg skikkelig hver gang jeg er innom butikken, både med alt det flotte dere lager og de fristende varene...

Kos deg i kveld, da!

Klem,
Hanne

Oddbjørg sa...

Fantastisk lekre konvolutkort du lager Hilde...blir kjempeinspirert, jeg som egentlig ikke lager kort...inn.

Maren sa...

Så utrolig flott kort du har laget! Herregud så stilig. :D Skjønner godt at du har fått dilla på det ja! :D

Ha en flott lørdagskveld!

Monica Anderberg sa...

Åh så mycket fint! Du är verkligen superduktig. Gillar din färgsamansättning på denna!

Monica at scrapoleket.blogspot.com

Nancy sa...

God kveld, Hilde:O) Det er ikke farlig å bli hekta på noe en gjør så bra, Kortet er nydelig.

MonaV sa...

Lekkert, lekkert!!!

Har fått dilla på disse selv jeg...temk jeg lagde 3 stk i går:)
Og jeg som egentlig ikke er så veldig hekta på kort.

Kos deg videre på lørdagskvelden Hilde.

Klem

Heidi sa...

Utrolig vakkert!

Klemmer fra
Heidi

Mariannes Kort og Stempling sa...

Nydelig Hilde;-) Jeg har gitt deg en award i bloggen min!!

Yoli Design sa...

så vackert... du skapar helt otroligt fina alster...
så härligt inspirerande att kika in här...

kram