mandag, april 13, 2009

Nå er påsken over!
og jeg har storkost meg alle dagene, vi har vært til fjells, hatt litt besøk, slappet av, kost oss, spist påskegodis og sist men ikke minst jeg har hatt god til å scrappe.... Ikke bestandig jeg rekker alt jeg har lyst til å gjøre i hverdagen... men i påsken har jeg hatt tid..
Nå tilslutt denne siden jeg har laget av "turtelduene" våre.
Har vært og hentet masse inspirasjon hos Anne Bodil : http://bodilsscrappeverden.blogspot.com/
Syns hun er ufattelig dyktig, og elsker hennes stil.
Siden er laget med ark fra Pink Paislee, blondene rundt kanten er håndlaget og jeg kjøpte de av en gammel kone på et marked i Tyrkia i fjor. Har gjemt litt på disse til den rette anledningen...
Ellers har jeg brukt symaskina mi flittig denne gangen... Tror jeg har blitt avhengig av den nå. Greier nesten ikke lage et kort eller en side uten å sy om dagen.
Dette får bli den siste siden fra meg denne påsken... nå til uka blir det nok ikke så mye scrapping.
Kan forresten fortelle at vi har 1 års jubileum i butikken denne uka...Tenk at det allerede har gått et år!! .... helt utrolig hvor fort dette året har gått!! Det har vært lærerikt, intressant, opplevlesesrikt og veldig hyggelig!












8 kommentarer:

Åshild sa...

Lekkert, Hilde! Og grattis med ettårsdagen :) *hipp hipp*

Wildärtan sa...

Superläckert!!

Kaia sa...

WOW, den var bare helt superflott, jeg er stum av beundring....
Ha en flott kveld videre :o)

Hanne sa...

Superfin!!:)

Eli sa...

Åååå, såsøte de er i den alderen......
Og siden er alldeles nydelig!

RitaK sa...

Turtelduer er rette ordet, hihi...
Flott LO du har laget, igjen!!!

ruffa sa...

Nyyydelig LO - lekkert pyntet med lekre farger. Likte godt blonden på denne. VAKKERT

Ruth aka alteredgeisha sa...

Got to be the prettiest envelope I've ever seen!!(or envelope card!)