tirsdag, april 28, 2009

Primakurs, lunsj og masse kos!!
I dag har jeg vært på Steffens i Oslo på kurs med Primadonna Tracie Hudson http://lifeandtimesofa12x12addict.blogspot.com/
Vi laget denne siden her. Morsomt å lære noe nytt, og veldig gøy for meg å være på kurs en gang. Som regel står jeg på den andre siden.
Først viser jeg LO'n slik den ble laget på kurset.... men på vei hjem fikk jeg noen bulker og bretter på den og da fant jeg ut at jeg nok måtte "do it my way"...hihihi

Så her er altså "my way" Har påført litt mer detaljer og krøllet litt kanter, samt påført dabber i flere av fargene som er brukt ellers!
(greide ikke å la være, hihi)




Fatima i full gang med kurs. Etter kurset gikk vi og koste oss med lunsj på en Thai resturant.
og pittelitt shopping!! Tusen takk for en flott dag Fatima!

Et bilde til fra kurset.

Her ser dere Fatima, Tracie og Kjersti aka Katta under kurset.

Så et bilde av Ellen/Nella, Gyda/Kirsten(har gjemt seg litt), Kjersti/Katta og Stempelmaria/Fatima..(da fikk jeg med alle navn/nick.... og den lille søte da selvsagt..... Mikkel.... er det det han heter.... rett meg hvis jeg tar feil.
Jeg har hatt en fortreffelig dag, med mange hyggelige damer!
Tusen takk til Siv og de andre damene på Steffens for en flott dag!

13 kommentarer:

Siv Anne sa...

Utrolig herlig :)
De papirsnurrene var bare helt supre

MonaV sa...

WOW...de papirstrullene likte jeg ( må prøves )
Ser ut til at du har hatt en super dag Hilde.

Klem

Maren sa...

Jeg er så utrolig misunnelig på alle som fikk være med på kurset! :) Ser ut som at dere hadde en helt fantastisk dag da, og de rullene med papir var kjempekule :D

papirdilla sa...

Kul LO! Skikkelig knallfine farger.
Synes de papirstrullene var tøffe, jeg også..

Klem,
Hanne

Heidi sa...

Åhhhhhhhh...ser ut til at du har hatt en super dag Hilde :))
Skulle virkelig ønske jeg hadde hatt mulighet til å være med :(
Digger de papirsnurrene...regner med at det kommer en liten "snikopplæring" etterhvert..

Klem

RitaK sa...

Ja, det høres jo ut som rene drømmedagen spør du meg, hehe...
Flott LO også da :-)

BA sa...

your layout is wonderfu, love the paper's rolls.
xoxoxo BA

Scrappelise sa...

Så stilig det er med alle fargerullene! Håper jeg får se den på torsdag?

Kaia sa...

KJempeflott LO.
Likte veldig godt papirrullene, og at det var så mange flotte farger på LO'en.
Ha en fin dag :o)

Monica Anderberg sa...

Helt underbar, precis som vanligt! Härlig uppsättning och fina

dekorationer!
Kram Monica

(Favvis)Maria sa...

Wow vilken cool layout

Nanou sa...

très jolie page ! bravo!

Fatima sa...

Det var så hyggelig å treffe deg igjen!!! Koste meg glugg både med lunch og litt shoping. Snart må turen gå til Gjøvik .