torsdag, april 09, 2009


Salig blanding av bretting, transferteknikk, spellbinders, blomster, krakeleringslakk, stempelsverte, gesso og dabber.

Først et kort jeg fikk så lyst til å lage etter at jeg hadde sett Hanne sitt kort http://fikamu.blogspot.com/2009/04/endelig-litt-whiff-of-joy-igjen.html
og ved å lete videre derfra fant jeg denne forklaringen:
http://lindaduke.typepad.com/lindas_works_of_heart/2009/03/z-fold-card---video.html

Så har er min variant..stempel fra H&S, Stempelglede og PennyBlack. Mønsterark fra Maja Design. Blomsterranken er fra Kremmerhuset.





Så har jeg fått meg nytt personlig stempel , fra Scrapmagasinet!


Så fikk jeg på treffet før påske prøvd meg på transferteknikk. Med god hjelp av Trine. Tusen takk!





Så har jeg fått testet litt Spellbinders. (som bakgrunn her)

Kortet er laget av bølgepapp, Ark fra Pink Paislee, grungeboard fugl som er dekket med bokside og påført krakeleringslakk. Pom pom'en er lagt i kaffe for å få rett farge. De øverste blomtene(erteblomster) er fra en ranke kjøpt på Nille.




10 kommentarer:

Daniel Askeland sa...

WOW WOW WOW!!!!!!!

FY FLATE! Jeg digger det du lager!

Så DRITSTILIG den fuglen der da! Genialt å dekke en fugl med en bokside, fy flate!!

Mvh
Daniel

bente_me sa...

Flotte kort du lager:) Poppa tilfeldigvis innom, så fant eg ut at eg har handla ein del av deg:) Bor i stavanger men er av og til i Brummundal, og då må me alltid til Happy Hobby på Gjøvik;)

Lena Katrine sa...

Fy søren! Så lekre kort!

Takk for sist, foresten! det var koselig å hilse på deg på Scraporama-messa :o)

Ha en fortsatt god påske! Klem

Tessa sa...

søren for noen flotte kort!!

fortsatt god påske!!

Moia sa...

Så mye stilig det var her Hilde. Transferteknikk er "gørtøft" og den fuglen var kjempefin, jeg digger skrift i papir. Fortsatt god påske. Klemz fra Ann-Margret

Eli sa...

Så nydelige kort du har laget i påska da, Snuppa!

Goklem til deg!

Scrappelise sa...

Waooo, så mange fine kort du har laget nå! Trodde du hadde ferie... fortsatt god påske ihvertfall! :-)
*lol*

Grethe sa...

Hei Hildemor.

Får ikke sagt hvor fint jeg syntes det Z kortet ditt er. Digger det. Dyktige du:) Kos

Eli Kristin sa...

Wooo-hooo, noe så himla lekkert og fult med de skjønneste detaljer og stæsj!! Utrolig flott!!! :o

Råflott!! ;) Ønsker deg ei fortsatt god påske!!

dekoreramedmera sa...

Hej!
Alltid lika inspirerande att komma hit. Jag tycker du gör helt underbart fint! Tack för titt och inspiration. Du är kanon!!!
Kram
Paula