søndag, april 12, 2009

Scrappet litt ...noen bidrag til Skissedilla.
Først her er mitt bidrag til skisse #3 på Skissedilla. Denne har ikke frist før om en uke, men ettersom jeg er ferdig med den kommer den allerede nå.
Så kommer mitt bidrag til skissedilla #2 Den har frist i dag kl 22.00.

Så en siden til fra påskeferien vår. Sondre hadde det som "plommen i egget" i alpinbakken på Beitostølen... og som teksten sier... hadde han x-antall turer nedover bakken i løpet av de dagene vi var der.




7 kommentarer:

Kjeruben sa...

Jøss! Det må ein sei var produktiv dame!!!
Likte veldig godt den siste med Sondre, kjempefin!!!!

Lula sa...

OIOI! Jeg må få si en ting først... Du var en av de første jeg la merke til når jeg begynte med scrapping. Dine kort overgikk alt jeg hadde sett tidligere...Stilen din var røff og gjennomført:)Jeg har fortsatt samme mening og er mektig imponert over den tøffe stilen med dine "teen" gutter! Skisse#2 var helmaks! Likte alt ved den;) De mønsterarkene er så anvendelige og morsomme.

Takk for at du vil delta med oss!!

Skisse#3 var også flott" Du er så god på lag på lag og samtidig få sidene dine velbalanserte!

Eli sa...

Så flink du har vært i dag da! Har scrappet ei side nesten ferdig, jeg, men.....

Kos deg resten av påska, Snuppa!

Kaia sa...

Disse var kjempelekre.
Jeg er så imponert over stilen din.
Alt finner sin riktige plass på arket.
Ha en fin kveld videre :o)

RitaK sa...

Åååå, du lager så mye flott at jeg blir rent misunnelig, Hilde...
PS: koslig at du viser kortet mitt :-)

papirdilla sa...

I`m back! Så mye fint du har laget. Har vært innom her på en liten sniktitt, men nå må jeg til pers, skjønner jeg... LOene dine er jo bare herlige, Hilde. Og kortene du har lagt ut under her er helt råe! Ser at det ble noen spellbinders på deg..*hihi*. Og så har du jo gjort bloggen din så fin. Driver og svetter over en tutorial som de på Inspirational har spurt etter... Huff, og så må jeg skrive på engelsk, da vet du. Ikke lett for en totning, dæ ama...
Klem,
Hanne

Torill sa...

Knallflotte LOer! Ser ut som om påsken har vært flott:-)
Ha en flott siste påskedag:0)