lørdag, mai 02, 2009

Da var det vel på tide med en liten oppdatering kanskje!??

Har i dag fått scrappet en side, hvor jeg har etter inspirasjon fra Majamor har testet ut mine godt gjemte og glemte Glimmermist. Den store blomsten har jeg fått av AnneLise/Scrappelise.Tusen tusen takk Anne Lise!!!!
.... og etter nøye testing og vurderinger valgte jeg å bruke den på en LO istedefor til hårpynt....Blomten er forøvrig kjøpt på Hennes&Mauritz hvis noen ønsker seg en maken!


(Dette bildet har Berit tatt av meg på torsdagens treff mens jeg testet ut den nye blomsten min)
http://papirdilla.blogspot.com/

Så til en side jeg laget i forrige uke, den skulle egentlig være med på Skissedilla #4, men jeg fikk visst aldri tatt bilde av den i tide!


Så er vi tilbake til 1947. Bildet er av mormor og bestefar, og på armen til bestefar sitter mamman min... Så søt du er der mamma!!!!
Av detaljbildet først her ser dere en gammel "strømpeholderhekte"..vet ikke hva det heter... Denne har vi funnet i mormor's saker en gang i tiden... så det er jo gøy å ha den på siden!!




6 kommentarer:

Kaia sa...

Kjempeflotte LO'er.
Det er så stilig når det blir brukt gamle ting, som f.eks strømpeholderen som du har brukt.
Knallbra :o)

papirdilla sa...

Så koselig å se noe fra deg igjen. De var knallfine alle sammen, Hilde!

Klem,
Hanne:-)

Eli sa...

Herlige, Hilde, den med gutta dine var knall...... Det papiret med hjerter på er jo så kos, har det jeg også.......

Kjempeklem fra andre siden!!!!mi

{ Kristina } sa...

Å, gosh, så nydelige vintage layouter! :) Herlig inspirasjon.

petraso sa...

snygg Karl din morfar;) A real Hunk! underbara skapelser Hilde!!!

Kramar från Sverige

Monica Anderberg sa...

Åh, vilka läckra LO:sar! Du är bara SÅÅÅ duktig!!
Monica