fredag, mai 15, 2009

God helg, Melodi Grand Prix og 17.mai!!
Tre ting på en gang!
Inspirert at "fairytale" og Alexander Rybak fikk jeg overskriften til min siste LO.
De lever som i et eventyr disse to turtelduene våre om dagen.
Først noen detaljer, Jeg har brukt en kakeserviett som sjablong, inpirert av Ann Kathrin og mine eksprimenter her om dagen...og sprayet med Glimmermist.
Bokstavene er svertet med cats eye, Chestnut roan.
Blomstene er malt med rød Dabber, Hvit Cracklepaint, og svertet med Distress, Vintage photo.
Stemplet på bakgrunner med svart, swirls og "poststempel"
Her har jeg brukt de nye chipboardsene fra Heidi Swapp. Invisibles. De er hvite , men når du drar over med distress puta(som her Fired Brick) kommer mønsteret i de fram...syns de er så nydelige!!




Litt detaljbilder fra blomstene, og den samme kakeservietten som jeg brukte som sjablong på siden.


Arkene jeg har brukt kommer fra Pink Paislee og Jenny Bowlin.







12 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Ååå så lekker LO :o)
Herlige detaljer og stilig med rullingen av bokpairet.
God helg og 17.mai
klem Anne

megastamper sa...

oh what an fantastic and really lovely layout. i can see you have so many ideas with the pictures of your sons and now with the girlfriend too ;-)
i always love to come to your blog and find so many inspirations.
big hugs, hilde, and a nice weekend, be

Lena Katrine sa...

Nydelig LO Hilde! Masse lekre detaljer!

Ha en flott 17.mai helg ;o)

Hanne sa...

Så fin!

RitaK sa...

Herlig romantisk LO nå igjen, hihi... :-)

Inas lune hjørne. sa...

Skikkelig skjønn layout, med et like herlig tema.

Kaia sa...

ÅÅÅ, for en lekker LO...
Dåne, dåne...
Ha en fin 17.mai, og ei god helg.

Karina sa...

Super flot og gennemført!

Marianne-db sa...

Så NYDELIG Lo :-)

Vibeke sa...

Så flott LO du har laget!! Kjempefin!! Masse herlige detaljer. Lekkert:)

Jojjo sa...

Å så fint! så fina färger och fina dekorationer, hela layouten är helt underbar. Gillar alla dina små konstverk och jag kikar ofta in på din blogg, tycker du är superduktig!

Scrapping- og hundedilla sa...

Ååhhh, så lekker LO, Hilde!!! Aldeles helt nydelig!

Ønsker deg og dine en riktig god helg, og en riktig god 17.Mai! Håper russen din ikke er altfor "tygd" når morgendagen er over...

Hilsen og klem Hege.