søndag, mai 24, 2009

Russ igjen og 17.mai + litt interiørinspirasjon.
Simen og Peter i russetoget




Litt interiørinspirasjon...





Har fått to nye familiemedlemmer i dag.... en lite fugl som trives best sammen med blomsten min, og en Tilda dame.
Tilda dama ser dere under her, eller dvs ...det er den som er ny.Den andre har bodd hos oss et års tid allerede
Tusen tusen takk mamma!!

Ha en god uke da, jeg skal gjøre siste arbeidsinnsats før jeg reiser på tur til Krakow i pinsen.
Gleder meg stort til det!

4 kommentarer:

Kaia sa...

Fantastisk flotte LO'er.
Mange flotte detaljer, en ryd for øyet...
Ha ei flott uke :o)

Scrapping- og hundedilla sa...

Kjempefine LO'er som vanlig! Går du aldri tom for ideer du da Hilde?? Ha ei fin arbeidsuke- skulle ikke undre meg om vi ses....

Heidi sa...

GOSH...så herlige Tilda damer mamma'n din lager!!! Digger den nye :)))
Skulle hørt litt mer hvordanb hun laget de veskene sine og jeg...ikke det at jeg har tid til å begynne med noe sånn, men jobber med det i hodet i allefall. *fnis*
Håper alt står bra til med deg og dine.
Her går ukene så alt for fort ;)
Neste torsdag reiser vi til Kreta med mamma, pappa og brødrene mine...skal bli kjempe godt å komme bort en stund, men samtidig er jeg "grepet av panikk" for alt som skulle vært gjort innen den tid. Håper virkelig vi får tid til å treffes snart, gjerne scrappe...he, he....men savner mest av alt skravlingen vår :)

Ha en flott uke Hilde.
Stooooooooooooooor klem Heidi

RitaK sa...

Ja her var det litt av hvert fint å hvile øynene på... Også er det jo noen som er veldig gossine da!!!