søndag, mai 03, 2009

Så var denne helga over også!
Utrolig hvor fort det går!
Har vært litt tufs de siste dagene. Og da er det godt at jeg har hatt fri. Slik at jeg har kommet meg igjen til det er arbeid igjen. Selv om det er utrolig kjedelig å tilbringe fridagene inne under dyna.
Men i dag er jeg "fit for fight" igjen. Har trent til og med!
Uka som kommer vil gå med til jobb, kurs i butikken på tirsdag og masse trening. Merker at ryggen har godt av det om dagen!!! Investere i framtiden som det så fint heter....hihi....
Hadde litt mer på lur som jeg vil vise dere!
To konvoluttkort jeg laget på treffet torsdag. Slike er greie å ha på lur til en passende anledning!

og en side jeg har laget av Sondre, med litt "snurreteknikk" jeg lærte på kurset med primadamene! Har festet LO'n til en pyntehenger jeg hadde liggende.....da ble den fin veggpynt!


Så får dere ha en flott uke alle sammen!


10 kommentarer:

Kaia sa...

Nydelige konvoluttkort,
LO'en av poden likte jeg utrolig godt.
Ha ei fin arbeidsuke :o)

Tanja sa...

Hvor er det bare nogle rigtig flotte kuvert kort - dem skal jeg da vist prøve om jeg kan lave...
Det er også et lækkert LO - mange skønne detaljer..
Kan du også have en god uge..
Scrapknuzz fra Danmark Tanja

Nancy sa...

Såå nydelige konvoluttkort!! Kanon stilig det sorte, lekkert det rosa/hvitt. LO'en er kjempe flott, og så lurt å henge den på en "kleshenger":O) Stilig!!

Anne sa...

Hoawww disse konvoluttkortene var aldeles nydelige. Du er jo bare så flink!

Monica Anderberg sa...

Åh så läckra kuvert! Din Lo blev också super på galgen!
Monica

Paulien van den Bosch sa...

sigh...... such gorgeous work!!!!!
Love the hanging!

Karina sa...

Wauw, nogle flotte kort og pyntehenger!

Fatima sa...

For noen aldeles nydleig konvoluttkort !!!!! En riktig god uke til deg også.

Stine sa...

hei hei!:)
Super flotte kort, har lett overalt etter en type "oppskrift" men finner den ingen sted, finnes den noe anna sted enn i Ett trykk? Har så lyst til å prøve meg på et!:)
Ha en strålende uke!:)

{ Kristina } sa...

Å, så flotte konvoluttkort du har laget. :)